• majja77

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej tjejet..36 år. .nyss gjort rfsu testa tidigt på äl+7 ksn ni vara snälla och kolla mina bilder i mitt bild galleri? Behöver extra ögon

• majja77
    Aftonstjärna skrev 2014-01-27 16:17:06 följande:
    Hej majja! Tycker nog jag ser ett svagt streck där...
    så då kan det vara svaaagt på äl+7 typ  när ska man testa igen för att vara säker på en stegring
  • majja77

Jag ska hålla mig 2 dagar iaf hehe

Vildhallon skrev 2014-01-27 17:53:33 följande:
    Hej! Svårt att se om det är rosa eller grått. Testa i övermorgon så ser du en stegring isf

• majja77
    MjölkChoklad skrev 2014-01-27 19:45:34 följande:

Åååååh, vad kul!!!!
    Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gravid
  • majja77
    MrsLowlife skrev 2014-03-23 17:41:29 följande:
    Jag fick mens i morse, någon dag tidigare än vanligt men ändå inom rimligheten. Det var vårt 4:e försök så det känns inte alltför hårt. Funderar på att använda ägglossningstest till nästa vända men är lite skeptisk på om det verkligen betalar sig, jag tempar i dagsläget. Tycker att man läser om många som har problem med avläsningen av de där testen och då känns det ju som pengar i sjön.

Om det bara är jag kvar på BIM-listan känner jag att jag backar ur den här tråden, så delaktigt har jag inte varit och så viktigt är det inte för mig.

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}  
    MrsLowlife april

Plus Plussat Plus  
    Vildhallon, BF 15/9 
    Bebislängt, BF 24/9  
    L 1977, BF 4/10 
    Aftonstjärna BF 17/10 
    Mjölkchoklad 2/11
    Mon bébé 26/11
    Pealuttan 
    jamieblue 
    MissErabel
    Om du vill slippa krångla med att läsa av äl test så rekomenderar jag cb där visar det glad gubbe när man har äl, finns ju två varianter den med dubbelindikator och den vanliga cb som bara visar glad gubbe när man är nära äl
  • majja77

Hej damer, kvinnor, tjejer, flickorSolig  hoppar gärna in här om det är okej?  Är 36 år sambon är 47, 10:e försöket andra barnet. Är på äl+7 idag, har fått feber och grym huvudvärk, hoppas det är ett tecken ppå att ägget fäster, har haft molvärk sedan äl+1 och hugg på båda sidor av äggstockar. känns skönt att det finns en grupp som är 35 och uppåt.. Lycka till alla pluss väntare och grattis alla plussareGravid

• majja77

jag kan inte jämföra med förra grav, då den var för 12 år sedan Tungan ute, då visste jag inte ens att jag var gravid förrens v 7+5. gjorde då ett test hos bm som var knappt synligt, men reultatet är en 12 årig pojke idag Skrattande, så hoppas på en liten sladdis. har bim 7/4 . tog test idag kunde inte hålla mig , tidigt jag vet, och neg såklart, jag är anntingen på äl+8 eller 9 hade full utslag på äl test den 22. 23 mars.den enda skillnaden från alla andra månader är att jag inte har ett dugg ont i brösten, brukar få det redan på äl+4 annars.

• majja77
    Tedax skrev 2014-03-31 14:16:36 följande:
    Hoppas jag fick med alla nu... Glad

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}    
    CorneliaVelvet 28/3
    Blåblomman 1/4
    majja77 7/4
    Lantlollan ca 8/4
    mimmih 8/4
    MrsLowlife april
    MagicQueen 23-27/4
    lill grodan 25/4 
    joss82 28/4
    Vinterdröm 30/4

Plus Plussat Plus   
    Vildhallon, BF 15/9  
    Bebislängt, BF 24/9   
    L 1977, BF 4/10  
    Aftonstjärna BF 17/10  
    Mjölkchoklad 2/11 
    Mon bébé 26/11 
    Pealuttan 
    jamieblue  
    MissErabel
    Tackarr!! Skrattande först månaden av 10 som jag inte har flytningar mer, är torr, ingen mer molvärk hade det i 3 dagar, inga ömma bröst det har jag alltid annars bara några dagar efter äl och fram till mens,är inte ens skengravid som jag alltid blir, det enda som var idag är att tempen låg på 37,2 och det stack til som ett bi stick på höger sida..hmmm.. jag är nästan symptom fri, alla andra månader har jag fått skriva för full i mina annteckningar om symtom? hoppas detta är början till en liten.    Lycka till alla... Jag är nyfiken vad har ni för symtom?
  • majja77

äl+10, tjuvtestade igår med cb, fick streck om jag höll upp det mot fönstret, såklart ingeet att lita på, hur bra är igentligen rfsu testa tidigt? har hört att det visar senare än vad cb gör? det är ju konstigt för det ska ju mäta från 10 och cb från 25. någon som tycker något om detta? eller har erfarenhet?

• majja77

Bättre lycka nästa gång för er som fått besök av den fula tant röd Skrikandes!!  Jag har inte fått pms ännu?? brukar få det på äl+5 alla andra månader vi försökt. Inga ömma bröst, jäklar har endast något stick ibland kring äggstockarna som gör sig påmind om att vi ens förösker få barn denna månad, skumt när jag är en av dem som har hållit koll på mina symptom och har haft hur många olika symptom som hellst de andra ggr, och nu inte ens pms, kan känna en liiiiiten dov molvärk ibland någon minut sen inget!! ÅÅÅÅÅ jag vill veta NU!! Tungan ute.........Alla äl väntare har ni provat fertilites glidmedel? ska tydligen vara bra för de små simmarna, ska hjälpa dem att få lite extra fart och ta sig framFlört, värt att prova kanske, vi har kört med preseed ferti medel

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?