• majja77

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

jag har bim imorgon, har testat och fått svaagt men synligt på one steps skit tester..så vi får se vad morgondagens test säger..har ikväll fått sååååå jävla ont i brösten, dock ingen typisk mensvärk ännu, pmsen har hållt sig borta också den brukar jag annars få 5 dagar innan mensen kommer..återkommer med svar imorgon om jag fick ett starkare pos eller hade ett spök pos.  Lycka till alla äl väntare och ni andra som väntar på bim och Plus.. min temp låg iaf på 36,9 idag..och tappen e stängd..hoppas inte tanten lurar mig rejält nu..

• majja77
    MagicQueen skrev 2014-04-07 06:55:46 följande:
    Ljusfat: välkommen hit och hoppas du får ett pluss imorgon.

Majja77: hoppas att du med får pluss imorgon och att inte kroppen håller på o lurar dig.

Jag har äl flytningar nu, så sex igår. Blir inget nu i 3 dgr pga jobb, så bara o hoppas att vi hinner med en gång till på torsdag, att inte äl hunnit vara då. Då menscykeln varit lite oregelbunden, 24-29 dgr då vet jag inte exakt. Men äl nångång tis- fredag har jag iaf kommit fram till

Jag och min sambo gifte oss i lördags, så numera är han min man och inte bara sambo. Känns fantastiskt <3
    Nu spekuleras det ju såklart om vi ska ha barn osv och det är lite jobbigt iom att vi är inne på försök 4 nu med missfall på försök 2. Vi är tysta med att vi försökt sen i januari.
    Tyvärr är det inte bara att bestämma sig och tro att det ska bli barn direkt. Jag har alltid blivit gravid direkt tidigare, på första försöken, men tyvärr verkar det svårare nu.
    Grattis till giftermålet!  Här kom tanten imorse som på beställning. kommer iaf aldrig mer testa med one step då dem ger tydliga rosa spök, Lycka till i verkstaden..bara ladda om till nästa äl då.
  • majja77
    Lantlollan skrev 2014-04-07 14:18:25 följande:
    Blä, vad trist Majja77, när man hinner få upp förhoppningarna så!! Jag fick också påhälsning igår. Surt, sa räven. Nu får vi försöka oss på en 2015-bebis.

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}     
    CorneliaVelvet 28/3 
    Blåblomman 1/4 
    majja77 7/4
    mimmih 8/4 
    MrsLowlife 21/4
    MagicQueen 23-27/4
    lill grodan 25/4 
    joss82 28/4
    Vinterdröm 30/4
    Lantlollan 5/5

Plus Plussat Plus    
    Vildhallon, BF 15/9   
    Bebislängt, BF 24/9    
    L 1977, BF 4/10   
    Aftonstjärna BF 17/10   
    Mjölkchoklad 2/11  
    Mon bébé 26/11  
    Pealuttan  
    jamieblue   
    MissErabel
    Ja trist, men lite vila och nya tag *igen*
  • majja77

jag har bim 7/5 , någon vänlig själ får gärna lägga in mig i listan.. och grattis alla plussare Solig

• majja77

här är äl på inngång, är på dag 11 idag har jätte mycket äggvite flytningar som är hala och genomskinliga går att bygga broar med, mooooolvärk till 1000 på äggstockarna, inget fullt utslag på äl test, men anntar det dyker upp inom 3 dagar med alla dessa äl flytnigar och molvärk..hoppas på rejäla ägg till påsk heheTungan ute

• majja77

Fullt utslag på äl test igår, tyckte det känndes som om det var äl sent på kvällen, hade som en genomskinlig hinna(ursäkta) som kom på kvällen..Kanske peak day!! har iaf täckt upp före full stegring och på full stegringdagen och idag!! så nu börjar den LÅÅÅÅÅNGA resan mot bim, som jag hoppas blir bf ist .. Lycka till alla fina <3 som väntar på plussetSolig

• majja77
    MagicQueen skrev 2014-04-20 16:21:07 följande:
    Nu har ni gjort vad ni kunnat, håller tummarna för pluss om ca 14 dgr
    Tack Solig. ja nu har vi gjort vad vi kunnat,  vart i cykeln är du? är du på äl+? här är det äl+1 idag woopwoop
  • majja77
    MagicQueen skrev 2014-04-21 17:31:45 följande:
    Jag är osså på äl + 8 idag. Tänkte osså testa imåra
    Testade i förrgår och tyckte mig ana nått, men inte säker, lite tidigt att testa osså.
    Vad spännande!!! följer noga med Solig hoppas på små tidiga pluss.
     Jag hade ju fullt utslag på test den 19:e så då borde ju ägget släppa inom 48 timmar, alltså inom 19 och 20? eller räknar jag galet nu? 24 timmar per dygn och visst räknas det från när man har första pos på äl test?
  • majja77

Äl+4 och REEEEEEDAN börjar molvärken och ömma bröst..förra månaden var jag skonad från det, så nu ska man sitta här och vara sken gravid i 10 dagar till Flört

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?