• majja77

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

MagicQueen skrev 2014-04-24 08:56:26 följande:
    Gjorde två test från Apoteket igår, båda med fullt synliga streck. Det första på dan och det andra sent på kvällen, strecket hade ökat på det andra. Men sen kom mensen? Tidigt mf igen antar jag
    Precis som vid förra missfallet så är brösten inte längre ömma och jag var inte heller kissnödig när jag vaknade. Vilket jag var tidigt på morgonen båda gångerna upp till en vecka innan bim...
    Man blir lika ledsen och uppgiven varje gång.

Nytt bim 17 maj. Då är båda mina pojkar döpta, det måste betyda nått.
    Va tråkigt, men va spännande med bim på dopdagen MAGI !!! Solig
  • majja77

Äl+6 idag, fick en vit krämig flyning med lite rosa i ?? Det har jag aldrig upplevt de andra 10 försöken, så detta är något nytt?? Va fan kan mensen komma redan 6 dagar efter äl? Obestämd

• majja77
    Tedax skrev 2014-04-27 19:49:23 följande:
    Någon form av nidblödning? Glad
    Ja det undrar jagSolig. jag har aldrig haft något sådant iaf de senaste 10 försöken..men som vanligt vågar man ju inte hoppas, bara lite hoppas, för kroppen kan ju spela en stora spratt..men det ska verkligen bli spännande nu Drömmer
  • majja77
    MagicQueen skrev 2014-04-28 08:57:23 följande:
    Hoppas, spännande smile1.gif
    Jaaa, det är lite extra spännande att se om kroppen kan LURAS med en nidblödning också och sen få minus på test och mens..men hoppas såklart på pluss.. när kan man testa tidigast om man fått en nidblödning? vad tros? äl+8 idag.
  • majja77
    joss82 skrev 2014-04-29 08:40:49 följande:
    Mens idag, suck... Nya tag nästa månad...
    Tråkigt .. Hoppas juni blir eran månad.Solig
  • majja77
    joss82 skrev 2014-04-29 16:44:57 följande:
    Tack! Hur går det för dig?
    äl+9 för mig idag, har inte testat en enda gång, så duktiga jag..jag hoppas att den där ljjus rosa flytningen jag fick på äl+6 verkligen var en nidis Drömmer
  • majja77
    joss82 skrev 2014-04-29 18:03:56 följande:
    Ja, hoppas det! Hur länge ska du hålla dig från att testa?
    jag käner den här gången att jag inte törs testa då jag inte vill bli besviken om det visar minus, jag hoopas ju jag hade en nidis, men kanske imorgon är ju igentligen en inbiten testoman så länge till klarar jag det inte tror jag, detta e ju rekord för mig hehe
  • majja77
    Tedax skrev 2014-04-29 21:21:04 följande:
    Håller tummarna för plus i morgon! Glad

Joss82: Kram!
    Tack..får se om man vågar testa sig imorgon..gud hur det blivt nu, jag som brukar testomana rejält..är heeelt nollad i hjärnan och vågar inte testa.. inte likt mig..
  • majja77
    Kräks Bim-5 idag och neg på test, jag trode verkligen det tagit sig den här gången med tanke på att jag fick en sån där flytning på äl+6, men inte då...så kroppen kan tydligen få så utan att det är en graviditet, nu har jag minsann haft alla symptom man kan ha och ändå inte va gravid.Kräks så nästa gång blir det försök 12 och ett år har gått!! Kräks
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?