• majja77

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Ni som väntar på äl, hur många dagar innan utslag på äl test har ni äl flytningar? Jag körde utan äl tester denna månad så vi får se hur pass bra jag känner min kropp, fick rejäla genomskinliga äl flytningar den 8/6 och det höll in sig till den 14/6 .. vi fick till det på dag 8, 9,11, har en cykel på 27-28 dagar .. så äl borde ha varit den 10:e men eftersom jag hade äl flytningar så länge är jag osäker..ingen tant röd ännu iaf .. Lycka till alla fina, som väntar på pluss och på äl utslag!!

• majja77
    kmor skrev 2014-06-23 18:08:31 följande:
    Ska få Cytotec på fredag för att få ut mitt döda foster. :((
    Men fy Gråter  Massor med Ängla ljus och varma kramar till er Hjärta
  • majja77

Bim+1 ingen tant på besök ännu iaf . Brösten ömmar och mensvärken finns där, får hela tiden springa och kolla på toa om det kom mens, känns som om det rinner till hela tiden men inget där..tick tack tick tack..vågar inte testa heller.Obestämd

• majja77

Jahapp!! Tant fan kom nu på em.... bara sadla om och hoppas på Juli!!  Vill någon vänlig själ göra om mitt bim?  Majja77 Bim 22/7

• majja77

Grattis alla ny pluss!! jag hade fullt utskag på äl test i fredags, så nu är det bara och vääääääääääänta, men har blivit ganska van med denna väntan, springer på gymmet under tiden så går det lite fortare och annat att fokusera på. borde vara äl+2 idag då .

• majja77

Jag har heeelt glömt bort väntan denna månad, har haft full fokus på träning, men är på bim-4 ida :)   Sen har jag läst att medicinen melanotin ska vara jätte bra för dem kvinnor som har dålig ägg produkttion, det hade jag ingen aniing om förut, dem ger visst det till kvinnor i china som genomgår ivf för bättre äggplock :)

• majja77
    Drömmer  Bim + 1 idag, inte testat, vågar inte, igår grät jag när min vännina skickade ett sms och frågade om min son ville med till badlandet hahaha!! ingen mens värk inget ont i brösten, bara lite stickningar kring nedre delen vid äggstockar som strålar ut i ljumskarna.....Drömmer
  • majja77
    Drömmer  Bim+2 ingen tant ännu!! Jag tänker inte testa före det är bim+7 om det vill sig väl Drömmer
  • majja77
    Annica80 skrev 2014-07-26 16:26:35 följande:
    Så spännande. Förstår dig med att inte testa, kommer göra likadant om det blir aktuellt för mig. Så värdelöst att få negativt test, bara besvikelse. Håller alla tummarna för dig!
    Bim+3 ingen tant ännu, tro mig detta är vårat 14:e försök jag har varit en grym testoman  innan, lika besviken varje gång för feta minus, och tunsenlappar fattigare...så nu väntar jag fan ut..har som stickningar i nedre delen, känns som om tanten kommer närsomhelst, går på toa men inget där...Drömmer
  • majja77
    Drömmer bim+4 idag, inte testat. Tror ni att min mens hoppat över pga träningen? hur länge kan den vara borta isf? Jag VÅGAR inte testa heller Obestämd är så jobbigt med feta minus.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?