-
-
är det hos gyn ni har gjort era prov tagningar? vad betyder tsh värden?Tedax skrev 2014-05-02 20:14:52 följande:
majja77: BIM-5 är ju jättetidigt. Det är väl nästan ingen som plussar så tidigt?
Det låter lovande! Vad låg ditt TSH-värde på? Mitt gick från 3,99 till 2,22 på en månad och jag blev gravid direkt. Hoppas det går lika bra för dig!
-
Bim-4 och genomskinliga ljusrosa flytningar som kommer och går.. så min nidblödning var något annat.. ja nu har jag fan haft alla gravid symptom man kan få, hela registret utan resultat, så med det sagt är det ingen ide att annalysera tecken då jag haft alla utan att vara gravid.. så försök nr 13 i mitten på maj då.. är såååå trött på skiten nu, och att få en liten mens 4 dagar före tiden också...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
-
Det var tanten som kom så bara upp på hästen igen, äl om 12-14 dagar.
-
Grattis alla som plussat, Lycka till vi alla andra som kämpar vidare.. jag hinner med en till bim vända i maj 30/5 så någon vänlig själ som kan tänka sig och ändra mitt gamla bim datum? jag fick mens den 3/5 sist så nu fick vi ett till försök i maj, aldrig hännt förut, äl faller imorgon, sten koll på alla signaler och flytningar nu, försök 12 så nu VET jag hur mina äl flytningar är, slapp jag betala äl test..så vi säkrar perioden hehe
-
GRATTIS!!!!!! Äntligen eran tur nu, och hoppas det går heeeela vägen..mycket ljus och lycka till erMagicQueen skrev 2014-05-19 13:55:28 följande:Tog ett digitalt nu med gravid 1-2, så underbar känsla <3 bara testat med Apotekets innan.
-
Hallå tjejer!! Jag har ny bim, 22/6. har äl kring 8-9 /6 .. hade ÖNSKAT att det var sant att jag hade plussat den 30/5 blev heeelt varm imagen när jag läste den uppdaterade bim listan .. Min cykel har dragit ner sig till 27 dagar, för andra månaden irad? denna gång fick jag mens redan på dag 27, brukar ha 30 dagar cykel. Så upp på hästen igen daaaaaaaaaaa och hoppas JUNI blir en bra Månad!! Grattis alla som PLUSSAT!! så vill någon vänlig själ lägga in mig på listan? Majja77: Bim 22/6
-
Grattis alla plussare . Själv är det äl period, har en förjävlig äl värk och genomskinliga bygga tråd broar flytningar.. så min kännsla är att jag har äl imorgon, så nu är deet säng tider hehe.
-
Styrke kramar i massorkmor skrev 2014-06-21 06:14:13 följande:
Jag har förmodligen råkat ut för missed abortion. :( Ska undersökas igen på måndag.
-
Så ar bim dagen här för min del, har inte fått tant besök ännu, har inte testat och tänker inte göra det heller, bröst som sprängfyllda meloner och lite dov mensvärk..så bara se om tanten kommer i tid eller väljer bort mig denna gång (hoppas)