• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Mysmia79
    kmor skrev 2014-06-21 11:46:23 följande:

Jag tror bestämt ett grattis är på sin plats! :)

MÄÄÄÄHÄÄÄÄ tror du det?!?!?!?
  • joss82
    Mysmia79 skrev 2014-06-21 12:20:47 följande:
    MÄÄÄÄHÄÄÄÄ tror du det?!?!?!?
    När är BIM?
  • Mysmia79
    joss82 skrev 2014-06-21 12:28:53 följande:
    När är BIM?
    Jag vet faktiskt inte. Har haft konstig cykel sen jag tog ut spiralen. Haft..24,25,30 och nu är jag också på dag 30 men ingen tant i sikte
  • joss82
    Mysmia79 skrev 2014-06-21 12:34:17 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Har haft konstig cykel sen jag tog ut spiralen. Haft..24,25,30 och nu är jag också på dag 30 men ingen tant i sikte
    Spännande!
  • Tedax
    kmor skrev 2014-06-21 06:14:13 följande:

Jag har förmodligen råkat ut för missed abortion. :( Ska undersökas igen på måndag.

Hoppas, hoppas, hoppas att allt går bra! {#emotions_dlg.flower} Kram!
  • majja77

Så ar bim dagen här för min del, har inte fått tant besök ännu, har inte testat och tänker inte göra det heller, bröst som sprängfyllda meloner och lite dov mensvärk..så bara se om tanten kommer i tid eller väljer bort mig denna gång (hoppas) Drömmer

• joss82

Håller tummarna för er, majja77 och mysmia79! och alla oss andra förstås ;). Går här och väntar på äl. Ökade och lite trådigare flytningar idag, men fortfarande helt negativa stickor. Och nu har jag bara en kvar, ingen lust att beställa nya! Tror jag hoppar test i morgon och hoppas på mer flytningar i morgon och starkare test på tisdag... eller så går jag in och beställer ändå. hmm...

• Tedax

majja77: Låter ju spännande, håller tummarna! Glad

joss82: Visst känns det surt att behöva beställa fler ÄL-tester? Beställde just 28 stycken och då beställde jag lika många för några månader sedan och vi är bara inne på syskonförsök nummer fyra... Jag hoppades ju att den första laddningen skulle räcka och att jag skulle bli gravid snabbt. Hoppas din ÄL dyker upp när den ska! Glad

Mysmia79: Hur går det? Har du testat något mer?

kmor: Varmt lycka till i morgon!

• majja77

Ni som väntar på äl, hur många dagar innan utslag på äl test har ni äl flytningar? Jag körde utan äl tester denna månad så vi får se hur pass bra jag känner min kropp, fick rejäla genomskinliga äl flytningar den 8/6 och det höll in sig till den 14/6 .. vi fick till det på dag 8, 9,11, har en cykel på 27-28 dagar .. så äl borde ha varit den 10:e men eftersom jag hade äl flytningar så länge är jag osäker..ingen tant röd ännu iaf .. Lycka till alla fina, som väntar på pluss och på äl utslag!!

• kmor

Ska få Cytotec på fredag för att få ut mitt döda foster. :((

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?