• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • daisy80

Spännande!! Håll oss uppdaterade! Själv testade jag positivt äl-test igår, så nu börjar nästa väntan igen! Bim kring julafton... Tänk om man kunde få världens bästa julklapp den här gången :)

Sunshine1979 skrev 2014-12-10 08:01:47 följande:

Jag har nu beställt gravtest nu så snart får jag veta.

• Iskristall
    Sunshine1979 skrev 2014-12-10 08:01:47 följande:

Jag har nu beställt gravtest nu så snart får jag veta.

Lycka till, spännande som sagt
    angienea skrev 2014-12-10 12:19:48 följande:

Jag har BIM den 21/12 men hoppas på ingen mens alls då.:)

Lycka till!
    daisy80 skrev 2014-12-10 18:25:34 följande:

Spännande!! Håll oss uppdaterade! Själv testade jag positivt äl-test igår, så nu börjar nästa väntan igen! Bim kring julafton... Tänk om man kunde få världens bästa julklapp den här gången :)

Lycka till daisy80! Hoppas på julklapp för er!

Jag får hoppas på nyårspresent för egen del. Väntar på äl här i helgen, början på nästa vecka.
  • FruA78

Blåblomman: Vi får hoppas att vi alla snart lyckas utan hjälp.

Ja vi ska på utredning om 5 veckor. Vi hade en tid bokad i slutet av oktober men jag blev gravid ca 3 veckor innan utredningen skulle börja. Så vi fick en ny tid i mitten av januari.

• FruA78

Sunshine79: Ja hoppas att vi snart blir en mammagrupp!

Vad spännande, håller tummarna att du är gravid.

• Smulan987

BIM imorgon.. Ska försöka att hålla mig borta från test någon dag till i varje fall, men vi får väl se hur det blir med den saken. Får väl se hur det har gått, hoppas!!

• FruA78

Smulan987: vad spännande, håller tummarna .

Uppdatera när du har testat :)

• Blåblomman

Spännande! Håller alla tummar för er!

Själv har jag bim 26/12 så jag hoppas på en fin julklapp/nyårspresent.

• Sunshine1979

Jag är gravid! Men skit skraj för ett tredje missfall. Hoppas hoppas denna gång att det går vägen. Än så länge väldigt nytt ju...

• Micka!
    Sunshine1979 skrev 2014-12-12 14:12:34 följande:

Jag är gravid! Men skit skraj för ett tredje missfall. Hoppas hoppas denna gång att det går vägen. Än så länge väldigt nytt ju...

Åh!!! Härligt..Stort grattis !!!

Tog själv ett digitalt test idag för att jag inte börjat må så illa som jag gjort i mina andra graviditeter, men det visade Gravid 3+, så nu har jag lugnat mig, hoppas att det går vägen för oss båda men lite nervig är man, men man lär försöka njuta av graviditeten också
  • MrsLowlife

Grattis Sunshine1979! Håller i vanlig ordning alla tummar för er alla i tråden.

Jag och maken var på första utredningssamtalet i veckan och det kändes jättebra. Snäll och förtroendeingivande personal och det gjordes ett vul på mig som visade en sprickfärdig äggblåsa - väldigt spännande att se faktiskt! Känner mig lugnare än någonsin.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?