• kokos

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut Glad

Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...

• Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
  • SophiaI

Edit är 9 veckor och vägde 4775 gram idag, helammar! Trots att mina bröst känns konstant mjuka verkar det finnas mat :) Hon vägde 2855 vid födseln.

• Ciliaja

Sienna vägde sist vid 7 veckor (två veckor sen) 5590. Hon vägde 3942 vid födseln så hon är en stor tjej! :)

• Erika 146

Meja vägde 6290g och var 59,5 den 25:e juli och hon blev 2mån den 27:e
    Har 62-68 på bodysar!

Hon vägde 3845 och var 51 lång när hon föddes. Ammade helt men för 2v sen får hon ersättning helt.

• Ciliaja

Erika- vilka stora tjejer vi har :):):) mycket att klämma på och pussa!

• lupin84

Thor nästan 3 mån, var på bvc i går. Väger nu 6160g o är 61 lång, har 62 i kläder... redan - stoppa tiden! Han fick sprutor, han blev så ledsen :( men ingen feber eller så igår em/ kväll.

• lupin84

Vad har ni för tankar kring ev preventivmedel nu efter bebis? Ska ju själv på efterkoll snart...

• Erika 146

Ciliaja
    Ja det är underbart! Låren har hon flera veck på och riktiga gosekinder!

Har dock märkt nåt som irriterar mig lite, det finns babykläder i slimfit men inga bigfit... ;-P många bodies har jag fått lagt undan oanvända som är normala men för smala för min tjej, att det är stl 68 hjälper inte heller. Speciellt nameit och newbie.

Lupin

Det blir kopparspiral för mig. Kändes jävligt smidigt + inga hormoner. Innan den kommer på plats får vi använda kondom.

• Amalian83

Min tjej vägde 6,5 på 10 veckorsdagen. Föddes på 3,4 kg. Helammas, äter som en häst. Tror hon är ca 60 cm lång. Var 49 cm när hon föddes. En till stor tjej i tråden mao.

Använder stl 62 liiiite till. Hon ska döpas i oktober, vem ska orka hålla henne???

• förväntansfull2014

När Melvin vägdes den 24 juli (2mån 1 v) vägde han 5810 gr å 63,5 cm lång. Vid födseln vägde han 4150 gr å 54 cm lång. Här växer vi mer på längden än bredden Bodysar är det numer strl 68 som passar bäst. Byxor är mittemellan 62 & 68, dock passar strl 56 bäst i midjan

Ang preventivmedel så kommer jag att prova kopparspiral. Skall boka tid, de sätter in den 12 v efter fl. Så hoppas att det funkar å att jag inte blöder mer vid mensen som förövrigt redan kommit

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014