• kokos

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut Glad

Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...

• Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
  • Ciliaja

Erika- håller med, likadant byxor,tights och leggings, har många i stl 62 som sitter jättehårt i midjan men passar på längden :( så tråkigt!

• Ciliaja

Amalian83- jösses vad hon växer fint din tjej :) man undrar när det ska stanna av lite, för i den här farten kan dom ju inte öka då är dom 12 kilo vid 6 månader :P

Men det är skönt, hellre för mycket än för lite :)

• förväntansfull2014
    Erika 146 skrev 2014-08-06 23:34:11 följande:

Ciliaja

Ja det är underbart! Låren har hon flera veck på och riktiga gosekinder!

Har dock märkt nåt som irriterar mig lite, det finns babykläder i slimfit men inga bigfit... ;-P många bodies har jag fått lagt undan oanvända som är normala men för smala för min tjej, att det är stl 68 hjälper inte heller. Speciellt nameit och newbie.

Lupin

Det blir kopparspiral för mig. Kändes jävligt smidigt + inga hormoner. Innan den kommer på plats får vi använda kondom.

Tänk vad olika våra små e Här är jag mest nöjd med Newbie å Name it Men hur funkar Lindex kläder för er? Tycker att de har mer stretch å mer omfång.

Å måste säga att du har en väldigt söt tjej å snygg vagn Har likadan. Men det känns som att den inte kommer att räcka så länge till...
  • maribel

Kan bara hålla med, vår plutt är också över 6kg och 60 cm nu! Tur att vi valde en Brio vagn för dem är lite större men ändå börjar den kännas liten på längden! Har rensat ur barnkläder och snart är 62 också små i längden, men dem ska ju räcka till 4mån! Så mycket nya fina kläder som man köpt och fått i present men som han aldrig använt då det var långärmat och det varit tropikvärme.

• Echinacea

Verkar som det bara är jag som har en liten bebis, min har fortfarande storlek 50 i kläder och hon är över tremånaders nu. Vägde 2620 när hon föddes och växer sakta även utanför magen. Men hon ligger på normal längd,59,5 på 3 månaders kontrollen. Lång och smal.

• trulle82
    Echinacea skrev 2014-08-07 23:43:56 följande:

Verkar som det bara är jag som har en liten bebis, min har fortfarande storlek 50 i kläder och hon är över tremånaders nu. Vägde 2620 när hon föddes och växer sakta även utanför magen. Men hon ligger på normal längd,59,5 på 3 månaders kontrollen. Lång och smal.

Ja tänk vad olika det kan vara. Så länge hon följer sin viktkurva borde det väl vara ok :) Annars säger väl bvc till! Föddes hon normal tid eller är hon född för tidigt?
  • Echinacea

Hon är född 10 dagar för tidigt, men hon följer sin kurva och har gjort det hela tiden så inga konstigheter

• Erika 146
    förväntansfull2014 skrev 2014-08-07 12:10:30 följande:
    Tänk vad olika våra små e Här är jag mest nöjd med Newbie å Name it Men hur funkar Lindex kläder för er? Tycker att de har mer stretch å mer omfång.

Å måste säga att du har en väldigt söt tjej å snygg vagn Har likadan. Men det känns som att den inte kommer att räcka så länge till...
    Har mycket name it och newbie ändå för gillar kläderna men de är ju så olika i stl iaf när man har en tjej av större modell
    beställde från lindex och fick det igår, samma där! 2 av 4 bodysar var smalare i modellen fast det var stl 68 på alla.. supertråkigt. 

Tack! jag älskar verkligen vagnen men kommer nog få byta till sittdel tidigare än jag trott då jag redan nu får bygga upp under madrassen för hon vill upp och se. Samma i babyskyddet då trycker hon fram sig och blir förbannad för hon är fastspänd hahaha
Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014