Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Erika- håller med, likadant byxor,tights och leggings, har många i stl 62 som sitter jättehårt i midjan men passar på längden :( så tråkigt!
Amalian83- jösses vad hon växer fint din tjej :) man undrar när det ska stanna av lite, för i den här farten kan dom ju inte öka då är dom 12 kilo vid 6 månader :P
Men det är skönt, hellre för mycket än för lite :)
Ciliaja
Ja det är underbart! Låren har hon flera veck på och riktiga gosekinder!
Har dock märkt nåt som irriterar mig lite, det finns babykläder i slimfit men inga bigfit... ;-P många bodies har jag fått lagt undan oanvända som är normala men för smala för min tjej, att det är stl 68 hjälper inte heller. Speciellt nameit och newbie.
Lupin
Det blir kopparspiral för mig. Kändes jävligt smidigt + inga hormoner. Innan den kommer på plats får vi använda kondom.
Kan bara hålla med, vår plutt är också över 6kg och 60 cm nu! Tur att vi valde en Brio vagn för dem är lite större men ändå börjar den kännas liten på längden! Har rensat ur barnkläder och snart är 62 också små i längden, men dem ska ju räcka till 4mån! Så mycket nya fina kläder som man köpt och fått i present men som han aldrig använt då det var långärmat och det varit tropikvärme.
Verkar som det bara är jag som har en liten bebis, min har fortfarande storlek 50 i kläder och hon är över tremånaders nu. Vägde 2620 när hon föddes och växer sakta även utanför magen. Men hon ligger på normal längd,59,5 på 3 månaders kontrollen. Lång och smal.
Min underbara bebis <3 Kärleken är enorm...
Verkar som det bara är jag som har en liten bebis, min har fortfarande storlek 50 i kläder och hon är över tremånaders nu. Vägde 2620 när hon föddes och växer sakta även utanför magen. Men hon ligger på normal längd,59,5 på 3 månaders kontrollen. Lång och smal.
Hon är född 10 dagar för tidigt, men hon följer sin kurva och har gjort det hela tiden så inga konstigheter