• JenJoh5

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Åh, nej Kelsson1! Hoppas det är en ofarlig blödning som man kan ha när man är gravid. Har du ont? De brukar väl säga att så länge man inte har ont så. Men usch, förstår att du inte är glad nu! Hoppas det ger med sig snart och att det inte är nån fara!!

• JenJoh5

Nej, det förstår jag blomflugan. Det kommer inte jag heller göra. Men om mensen uteblir vågar jag nog ta ett test. Alla mina FET så har mensen hunnit komma innan jag kunnat testa. Får se hur det blir den här gången. Tar ju extra progesteron den här gången, kan ju påverka mensen och skjuta upp den. Hoppas ju så klart på plus men med så många misslyckade syskonförsök har jag svårt att tro det ska funka den här gången. Men nästa vecka vet jag iaf.

• JenJoh5

Fy, jobbigt Kelsson1! Håller tummarna att det går bra och att det lever där inne och att du får se det på vul sen!

• JenJoh5

Tack Kelsson1! Hoppas så klart också men vågar inte hoppas för mycket. Vill inte bli så ledsen och besviken som jag brukar bli när det inte funkat! Det är så jobbigt detta med att ruva!

• JenJoh5

Vad skönt att den har gjort det Kelsson1! Nej, det kan jag förstår, man jag håller tummarna att allt är som det ska vara!!
    Ruvar på här, känns som en evighet till TD och som att dagarna släpar sig fram på ett sätt, men jag håller mig sysselsatt och försöker att inte tänka och analysera så mycket! Blir arg på mig själv när jag kommer på att jag håller på att jämföra med hur det har känts innan, bara dumt ju!
    Klart du ska få en bebis nästa år, MissKS, det är verkligen din tur! Lycka till med nästa FET!

• JenJoh5

Kelsson1, jag vet! Blir så arg på mig själv när jag kommer på mig själv med att göra det! Så jag försöker låta bli! Att ruva är hemskt, verkligen! Nåja, nu ska jag försöka göra lite nytta och tänka på annat och bara hoppas lite lätt att detta ska sluta väl, även om jag stundtals är helt övertygad om att vi misslyckats, precis som vanligt. Men bara att vänta och se helt enkelt!

• JenJoh5

Nej, det har du ju rätt i att man inte kan, Kelsson1. Sist jag blev gravid trodde jag inte det hade funkat heller så jag vågar inte lita på nått alls. Tack!

• JenJoh5

Ja, det är verkligen segt att ruva och så lätt att hela tiden känna efter och analysera! Så dumt, men svårt att låta bli!

Välkommen nin! Grattis till ruvning! Hoppas det går bra för dig! När har du testdag?

Jag håller med dig mrs we, det är fruktansvärt att ruva! Så påfrestande! Gillar det inte alls! Hoppas mensen håller sig borta! När har du testdag?

• JenJoh5

Nej, vad tråkigt blomflugan! Beklagar! Har du tagit ett test då? En del blöder ju lite även om de är gravida. Fast du känner ju så klart din kropp bäst!

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!