• JenJoh5

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Men så bra troll-lycka! Låter ju som ni får bra förutsättningar nu. Ok, så bisolvon ska hjälpa slemhinnan? När ska du börja med det och hur mkt ska du ta?

• JenJoh5

Låter intressant troll-lycka, du får berätta mer sen hur det går! Kanske är värt att pröva själv vid nästa försök. Förstår att det är både spännande och nervöst.

• JenJoh5

Hur går det för alla här nu?

Välkommen Maggieloo! Tråkigt att du blivit sjuk nu, det är så typiskt när sånt händer. Vet faktiskt inte hur det påverkar det hela, hoppas inte det är nått negativt och att allt går bra för dig nu!

• JenJoh5

Tack maggiloo! Ja, det är aldrig roligt när det inte går som man hoppats! Fortfarande lite nere men får ta nya tag och hoppas det går bättre nästa försök. Ska ringa kliniken imorgon och höra när vi kan försöka igen. Så snart som möjligt hoppas ju jag då all väntan är så trist! Tänker be om progesteron den här gången då jag har något kort cykel med spottings ibland några dagar innan mensen kommer igång. Hoppas de går med på det!

Spännande troll-lycka! Hoppas allt går bra på fredag!

• JenJoh5

ja love is everything, jag ska be om det nu när jag ringer kliniken. ska försöka komma fram idag och se vad de säger. Vill ju försöka så snart som möjligt igen. Jobbigt med väntan och trist att det ska vara så svårt att få det att funka igen!

Tråkigt att du också fått ljusrosa flytningar, LisaW81. ja, det kan man lugnt säga att man gör. Det är verkligen ett lotteri och det är så påfrestande att inte veta utgången av det hela! Hoppas verkligen det blir vår tur nästa gång. Ska som sagt ringa kliniken idag men jag tror det blir insättning igen först i oktober för vår del. Håller med dig om att det tar sjukt mycket energi det här. Förstår verkligen om ni väntar en månad eller två! Nästa gång SKA det vara vår tur tycker jag!

Låter spännande Moolie! Hoppas det växer fram ett starkare streck snart! Håller tummarna!

• JenJoh5

Stort Grattis Moolie! Hoppas det går hela vägen den här gången!

Lycka till idag Troll-lycka! Håller tummarna att allt går bra!

• JenJoh5

Åh, nej så tråkigt troll-lycka! Beklagar verkligen! Hur går ni vidare nu? Det är ju så orättvist när det inte går som man hoppats! Kram!

Tack kattflickan! Hoppas det ska gå bättre nästa försök som vi ska planera in på måndag med kliniken. Se vad de säger. Beklagar att du fått tråkiga nyheter. Ni får fundera och känna efter vad som känns bäst för er med hur ni ska göra nu istället då. Jobbigt det där! Hoppas ni kommer fram till något bra!

• JenJoh5

Det måste ju vara skönt att ha två till försök redan betalda, troll-lycka! Borde ju inte vara omöjligt att få köra igång igen snart troll-lycka.

Trevlig helg nu alla!

• JenJoh5

Skönt att du får starta igen troll-lycka! Hoppas allt går bra nu! När vi gjorde ivf 2010 gjorde vi långa metoden. Fick många ägg och ett blev min dotter så jag tyckte den fungerade bra! Dock körde vi med sprutor och inte spray vid nedregleringen så det var mkt injektioner i magen för min del. På måndag ska jag prata med kliniken och se när vi får göra nästa försök. Har ju fyra blastocyster kvar i frysen.

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!