• JenJoh5

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Grattis till att vara ruvare kattflickan! Skönt att allt gick bra! När fick du testdag?

Stort grattis MissKS, vad roligt!! Nu hoppas vi på många positiva resultat i den här tråden!

Härligt love is everyting, skönt att den äntligen kom igång. Har aldrig kört stimulerat så kan tyvärr inre ge nått bra svar på när du ska börja med progynon.

• JenJoh5

Så skönt att det inte kommit nått mer färgat crinone MissKS, det är verkligen jobbigt när det händer och man blir så orolig. Hoppas det inte kommer nått mer nu och att du får lämna blodprov!

Spännande love is everything, hoppas det ser bra ut då!

Hoppas ändå det är ett bra tecken kattflickan!

På onsdag är det dags för FET, känner mig något nervös nu!

• JenJoh5

Ja, verkligen roligt och spännande att så många av oss är igång!

Troll-lycka jag är också nervös för upptiningen på onsdag. Hoppas så att det inte blir några problem!

• JenJoh5

Tack troll-lycka! Är så nervös nu och värre kommer det bli imorgon om jag känner mig själv rätt! Ska ringa lab imorgon kl 11 för att höra om embryot överlevt upptiningen och då när jag väntar på svar kommer jag vara så otroligt nervös! Bara att hoppas och hålla tummarna, mer kan jag inte göra!!
    Skönt att testet var starkare igår MissKS, hoppas blodprovet är bra också!

• JenJoh5

Tack Kattflickan! Har också hört att de flesta gör det men man blir ju ändå nervös, särskilt nu som det närmar sig.

• JenJoh5

Fick lugnande ord kl 11 då jag ringde lab och hörde hur det var med vårt embryo som tinats upp idag. Allt var bara bra så kl 13:00 blir det insättning! Så skönt att den hade överlevt! :) Så om en stund är det dags att sätta sig i bilen och åka till kliniken! Spännande, efter kl 13:00 är jag åter ruvare! Då börjar den jobbigaste biten, själva ruvandet och när man inte vet alls hur det ska gå! Men just nu är jag bara glad att vårt lilla embryo lever och mår bra! Nu ska det bara sättas in i mig och så hoppas vi på att den väljer att fastna och fortsätta växa!
    Hoppas alla har en bra dag!

• JenJoh5

Ja, nu är jag ruvare igen! Allt gick bara bra. Embryot var riktigt fint och såg ut som det höll på att kläckas ur sitt skal. Fick efter insättningen se på vul att det hade hamnat rätt. Så det känns bra! Men nu börjar som sagt den jobbiga tiden då jag analyserar allt, måste försöka låta bli det den här gången. Lär väl bli lättare sagt än gjort! Kommer iaf ha mkt att göra på jobbet så då blir det ju inte så mkt tid att fundera på symtom eller inte symtom.
    Hur går det för er andra?

• JenJoh5

Tack alla!
    Låter lovande kattflickan! Hoppas på bra resultat på testdagen!
    Jag fick testdag först 5/9, känns som en evighet dit. Har regelbunden cykel så jag vet redan nästa helg hur det har gått, eftersom vi gör ostimulerat utan hormoner som kan försena mensen. Bara att vänta och se nu!
    Åh, det låter ju onekligen lovande då love is everything! Hoppas så det ska gå nu den här gången!!
    Spännande LisaW81, då närmar det sig för dig också! Ja, då kan vi verkligen gruva oss tillsammans. Vet ju hur man är och hur det blir. Kommer helt klart att börja analysera allt om några dagar. Usch! Och det kommer vara jobbigt när man närmar sig dagen mensen kan komma, men det får vi hoppas att den inte gör den här gången!! Roligt att vi är flera som ruvar och snart ska ruva nu!!

• JenJoh5

Tack troll-lycka! Det känns jättebra att det inte var några problem idag! Nu hoppas jag bara att den vill stanna kvar där inne och fortsätta växa!
    Härligt, då är det snart din tur också! När tror du på omslag?

• JenJoh5

Jag hoppas så att den vill stanna, troll-lycka! Okej, ja då är det inte så länge kvar då. Vad skönt! Snart är du också ruvare!

Tack MissKS! Ja, jag försöker njuta nu men samtidigt rädd att den inte fastnar eller att jag får ett nytt missfall! Men inget att göra nu mer än att vänta och se vad som händer!

Vad skönt att du fick igenom stimulerat försök kelsson1! Bra att de lyssnade på dig!

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!