Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Ellami: även om vi gjort shn så vaknar vår tjej en del vid den tiden. Det är ju "vargtimmen" och vanligt för oss vuxna att ha lite svårt att sova i den perioden. Mitt tips: shn.
Hoppas att det blivit bättre efter att ni ändrat på kosten, för visst misstänktes mjölkallergi?
Haha va gulligt vilka småttingar ni fortfarande har, var glada för det min lilla tjockis är tung att bära på
10,5 kilo kärlek :)
Vi är så himla hostiga jag och min pojk. Han hostar så han kräks stackarn, inte nog med det blev han idag snuvig och framtänderna håller på att bryta igenom. Varför ska han få allt på samma gång? Han är feberfri och äter bra så det är ju iallafall positivt :)
Vi är så himla hostiga jag och min pojk. Han hostar så han kräks stackarn, inte nog med det blev han idag snuvig och framtänderna håller på att bryta igenom. Varför ska han få allt på samma gång? Han är feberfri och äter bra så det är ju iallafall positivt :)
Min lilla har börjat digga när man sätter igång musik, hon står och "hoppar" så sött
Var har era bebisar först fått tänder uppe eller nere? Kanske kanske börjar min lilla få en där nere men är inte säker kanske jag bara inbillar mig:-P
Ni från Skåne vet kan jag få lägga till er på fb då den där fika verkar vara svår att få ihop :-P
Nica min tjej fick tänder nere och där har hon två nu men inga uppe.
Jag har inte facebook tyvärr men vill ändå fika:) är bortrest nästa vecka men kan annars oftast
Har hon ngn favorit låt eller diggar hon till allt?
Idag var vi på öppna förskolan i kyrkan och då sjöng vi med barnen. Alice stod och hoppade och skrattade hela tiden :) Får nog gå dit nästa torsdag också ;)
Nica: Michaela Lindvall heter jag på fejjan. Har en profilbild med svart/orange bakgrund och texten "new body under construction" ;)
Asjak, trist du inte har fejjan men du finns ju här
Något roligt ni ska iväg på? (Nyfiken:-P )
Soffipropp, får se om de kan vara en tand då
Kela, har lagt till dig