Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Så tidigt vaknade Alice också tills jag började reglera hennes sömn på dagen. Nu får jag sova till halv sju, halv åtta om jag har riktig tur. Får fortfarande ta över henne i min säng vissa nätter men det brukar inte behövas förrän vid 4-5 snåret nu. Det är ju ett språng nu vid 8-9 månader med ]
separationsångest så det kanske är det som spökar?
Hur mycket sover hon på dagarna?
Fler som har bebisar som total vägrat välling på kvällen helt plötsligt? Fick inte i min lilla nån mat på kvällen mer än sån gröt som finns på "tub" . Hon vägrar allt annat.
Nätterna är rätt oroliga här också och de blir till sist att hon får ligga hos mig då jag är helt slut efter massa om nattningar..
Nica skönt att läsa att vi är flera gör då är det nog ett språng, inatt sov hon hos oss och vaknade minst varje timme.. Zzzzz
Så underbart!! Vi väntar fortfarande på besked på om vi eller en annan får köpa tomten... Säljaren verkar ändå rätt positiv och ska lämna besked så fort han fått pappret med godkännandet.
Haft ännu en dålig natt, ska aktivera honom mycket idag och se om det hjälper.
Åh vad roligt för er som ska bygga hus! Stort grattis! Hoppas det går riktigt fort med allting så ni slipper vänta på att flytta in :)
Här har vi också haft oroliga nätter men natten till i dag var faktiskt hyfsad. Dock så vaknade hon redan 6 så det blev 3 sovstunder idag istället för 2. Jaja...man kan väl inte få allt. Ikväll vägrade hon både gröt och välling så hon har nästan inte ätit någon kvällsmat och middagen vid 4 var inte heller någon stor portion. Spännande att se hur natten blir :/
Det är tydligen fullmåne nu, vi har haft ännu en orolig och jobbig natt. Hoppad det beror på fullmånen får såhär orkar jag inte hålla på.
Här har det oxå vart katastrof och hon vilme upp 04.40 så ja gjorde ersättning som hon fick sen somnade hon om till 7!! Sovmorgon hahaha fy
"Skönt" att hörs att det är inte bara är Malte som sover uselt just nu. I en veckas tid har nätterna varit katastrof. Han har vaknat, varit ledsen, varit vaken och glad i flera timmar mitt i natten.
På dagen är han underbar! Glad och nyfiken på allt! För några veckor sen började han ställt sig upp och nu går han utmed möblerna också. Full rulle med andra ord