Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej tjejer! blir inte ofta jag tittar in här nuförtiden. Tiden vara rinner iväg! Hoppas allt är bra med er och bebisarna!?
Igår tog vi första cykelturen i solen o lilla E gilla det! :)
Så tyst här är här, hur är det med alla?
Hur går det med alla småttingar?
Här i Skåne är de toppen väder och man känner av lite mer energi
Med oss är det bara bra! Förutom att ännu en ny förkylning har anlänt, men bara jag som har det än så länge. Imorgon ska vi på ett event som heter Baby målar, det är biblioteket som anordnar och då målas det med kroppen och självklart med giftfri fingerfärg :) ska bli riktigt kul! Nästan hela min mammagrupp ska dit och även några fler känningar. Solen skiner idag så vi ska snart ge oss ut och tanka lite ny energi.
Jag har inte skrivit här på evigheter, ment inne o läser varje dag:) vår tanke var att få ett syskon till hösten, men har just nu ett pågående missfall ???? så det blir inte en till knodd 2015.. Hur har ni tänkt med syskon?
Skulle va ledsen gubbe och inte frågetecken..
Jag har inte skrivit här på evigheter, ment inne o läser varje dag:) vår tanke var att få ett syskon till hösten, men har just nu ett pågående missfall ???? så det blir inte en till knodd 2015.. Hur har ni tänkt med syskon?
Måste fråga er om era bebisar lätt får blåmärken. Visst att de har blivit så aktiva nu och slår sig ofta. Men jag blir inte klok på blåmärkena. Han har ett på kinden, ett på hakan och ikväll upptäckte jag två på benet, innan dess har han haft ett på låret och där finns nu istället som en torr röd fläck. Jag fattar inte hur han skulle ha slått sig eller när för att få dessa blåmärken. Det kanske är jättevanligt men den nojiga mammahjärnan går ju igång och börjar googla allt möjligt.. Usch :/