• soffipropp1987

Junibebisar 2014

Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
    Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
    En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?

• Svar på tråden Junibebisar 2014
  • Kela1981

Ha ha ha... Det går så bra så men räkna inte med att jag kör nån finputsning här hemma ;)

• Asjak

Kan vi ta vid kl ett-två på onsdag då?

Så hinner vi lite öppna förskolan och sova förmiddag innan.

Kela ja räknar med fläckfritt :)

• Kela1981

Ja det funkar för mig. Vad säger du Nica?

Ha ha ha...då kommer du att bli besviken Asjak ;) men det bjuder jag på :)

• nica

Så länge de bjuds på kaffe slipper du städa haha

De fungerar fin fint

Hållet vi tummat och tår att våra små gull ungar håller sig friska!

• ellami

Min pojk har helt plötsligt börjat vägra napp sen nån v tillbaka :( i början tänkte jag jahopp toppen man får det överstökat redan nu, så smidigt! Men nu inser jag att det är JOBBIGT utan napp, för det är jag som blir den stora nappen istället.. Mina nätter blev plötsligt snäppet svårare. Fattar inte varför detta nu? Han har ju alltid tagit napp :/

• Kela1981
    ellami skrev 2015-03-07 20:15:15 följande:

Min pojk har helt plötsligt börjat vägra napp sen nån v tillbaka :( i början tänkte jag jahopp toppen man får det överstökat redan nu, så smidigt! Men nu inser jag att det är JOBBIGT utan napp, för det är jag som blir den stora nappen istället.. Mina nätter blev plötsligt snäppet svårare. Fattar inte varför detta nu? Han har ju alltid tagit napp :/

Vad konstigt. Tand på väg? Du är kanske skönare att snutta på än en hård napp? :)
  • ellami
    Kela1981 skrev 2015-03-07 20:32:34 följande:
    Vad konstigt. Tand på väg? Du är kanske skönare att snutta på än en hård napp? :)
    Det vore väl inte omöjligt, han är trots allt 9 månader och tandlös ;) kan de vägra napp då? Gör det ont liksom? Det kom så plötsligt och han har vägrat nu i 1-2 v men ingen tand som syns än iaf..
Svar på tråden Junibebisar 2014