Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Kela har medicinen börjat verka?
Ellami när ja va gravid så var jag super sjuk i influensa två gånger samt krossade tre fingrar och fick äta maxdosen alvedon och det gick bra så oroa dig inte.
Nica javisst vill vi det men är det okej då,för isabelle hostar och snorar en del men är pigg och glad. Vill ju inte att hon smittar er heller :)
Asjak vi kan ju säga att vi kanske kan ses på fredag om inte din lilla är allt för förkyld?
Ellami provat ge han en sked eller så som han kan hålla i samtidig han får mat? Hjälpte män min lilla vägrade mat ett tag. Så länge han verkar må bra annars så ska du inte behöva oroa dig.
Prova göra smoothe kanske kan hjälpa? Jag har ett recept min tös gillade om de kan vara av intresse.
Kela har medicinen börjat verka?
Ellami när ja va gravid så var jag super sjuk i influensa två gånger samt krossade tre fingrar och fick äta maxdosen alvedon och det gick bra så oroa dig inte.
Nica javisst vill vi det men är det okej då,för isabelle hostar och snorar en del men är pigg och glad. Vill ju inte att hon smittar er heller :)
Nica vi kan stämma av på torsdag hur alla mår :)
Kela vad skönt att höra att medicinen verkade så snabbt!
Isabelle har idag börjat vissla...? Hur kom hon på det?
Alice sov nästan hela natten i ett kör! Tummen upp för det :) Så nu skulle jag prova att hålla henne vaken till efter hon fått lunch (vid 11) men hon fullkomligt däckade klockan 10 så jag antar att hon är i behov av att sova två gånger om dagen i alla fall ;)
Här behövs nog oxå två sov pauser fortfarande, har försökt bara en men blir bara kaos.
Nica vi kommer inte kunna träffas imorgon för hon är fortfarande hostig o väldigt snorig.
Men hur ser det ut för er veckan efter påsk?
Måndag och onsdag kan ja inte men dom andra dagarna går bra :)
Här behövs nog oxå två sov pauser fortfarande, har försökt bara en men blir bara kaos.
Nica vi kommer inte kunna träffas imorgon för hon är fortfarande hostig o väldigt snorig.
Men hur ser det ut för er veckan efter påsk?
Måndag och onsdag kan ja inte men dom andra dagarna går bra :)
blev inringd på jobb i morgon, så blir ett litet jobb pass för min del istället.
Veckan efter påsk...hmm kanske kan nån gång då tror jag
Hur mår era småttingar? Min lilla har lyckats hålla sig frisk ett tag nu
Har åkt till Göteborg med e vän och är barnledig. Men när man ser alla barnvagnar och bebisar så vill jag bara hem igen :)
Skönt att vara borta men lika skönt att komma hem o pussa på L :)
Här har vi en liten med feber och som har spytt hela natten och dagen.
Har lyckats få i henne lite som hon har fått behålla i magen.