Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Klart jag var tvungen och sabba för henne....berättade för personen som tänkte köpa den av henne vad hon själv hade köpt den för av mig och ville snyfthistoria hon drog för mig om att hon var så akut behov av vagn. så den vagnen kan nog bli lite svår att sälja om jag lägger näsan iblöt
Har väldigt svårt för såna människor.
Min lilla sover oftast hela nätter vaknar till men är lätt att natta om.
Troligen sover ju din lilla loppa dåligt p.g. a. Öroninflammation då de blir mer tryck i öronen när man ligger ner.
Jo min tjej sover typ hela natten. Hon vaknar någon gång men har haft lätt att somna om. MEN! Nu har hon haft några dagar där hon har haft såååå svårt att komma till ro för natten. Hon röjer runt i sängen, hon ställer sig upp, sätter sig ned, ställer sig upp etc. Idag blev hon så övertrött av detta att hon till slut bara grät och grät trots att jag var inne hos henne. Då fick pappa komma in istället och hon somnade på fem minuter. Tack för den...
Verkar som detta med att lära sig gå gör att det kryper i kroppen på henne. Plus wonder week på det.
Är era bebisar också riktiga härmapor numera? Visst är det urgulligt?
Min lilla loppa försöker leka tagen hon går mot en med busig min och när man går mot henne så försöker hon springa ifrån en. ( kanske inte de smartaste då hon precis lärt sig gå:-P ) tror hon härmar sina bröder när hon sett dom leka
Amalian vad gör din dotter när hon härmas?
vad säger Wonder weeks? Har själv inte den appen brukade läsa här när ni skrev om den:-P
Wonder weeks säger att dom är mitt inne i ett ganska stort språng. Tror det skulle vara till mitten av maj :/
Vem mer än jag börjar få en trotsig unge...som ibland vääägrar sova på dagen trots att hon är huur trött som helst ?!
Vem mer än jag börjar få en trotsig unge...som ibland vääägrar sova på dagen trots att hon är huur trött som helst ?!
Åhhh jag tycker så synd om Ludwig! Han har över 39 graders feber, fick feber i söndags eftermiddag. Va hos läkaren innan idag och vi ska bara vänta och se om det blir bättre eller sämre.
Man vill ju bara ta över smärtan och febern så han slipper. Mitt mammahjärta gör så ont av att se honom så.
Åhhh jag tycker så synd om Ludwig! Han har över 39 graders feber, fick feber i söndags eftermiddag. Va hos läkaren innan idag och vi ska bara vänta och se om det blir bättre eller sämre.
Man vill ju bara ta över smärtan och febern så han slipper. Mitt mammahjärta gör så ont av att se honom så.
Åååå jag blir galen! Min lilla verkar fortfarande ha ont i öronen :( Hon är jättegnällig och klänger på mig 24/7, tar sig för ena örat stup i ett, blöjbytena sker numera ståendes och nätterna är katastrof eftersom hon inte vill ligga ner. I morgon blir det att ringa vc igen och höra om den där remissen till ÖNH. Det hade varit skönt om hon kunde bli frisk nu :(