Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Ikväll är det första gången som vi har barnvakt en hel kväll för lillan. Sambon jobbar och vi i mammagruppen har bestämt oss för att gå ut och äta utan barn så mormor får sitta barnvakt ikväll. Inget gallskrik när jag gick i alla fall :) Hoppas hon håller sig nöjd hela kvällen :)
Trevlig helg tjejer!
Ikväll är det första gången som vi har barnvakt en hel kväll för lillan. Sambon jobbar och vi i mammagruppen har bestämt oss för att gå ut och äta utan barn så mormor får sitta barnvakt ikväll. Inget gallskrik när jag gick i alla fall :) Hoppas hon håller sig nöjd hela kvällen :)
Trevlig helg tjejer!
Det gick faktiskt jättebra. Hon blev bara lite ledsen när det var läggdags men då var hon ju så trött också. Skönt att veta att det går bra nästa gång man ska lämna henne :)
Fler som har trotsiga små busungar som ska spotta ut all mat man ger om de inte är mat man kan äta själv eller efterrätten ?
Fler som har trotsiga små busungar som ska spotta ut all mat man ger om de inte är mat man kan äta själv eller efterrätten ?
Lilla L har fått plats på dagis... Herregud vad stor han har blivit!!
Ca en månad till födelsedag! Och nu kryper han ÄNTLIGEN!
Lilla L har fått plats på dagis... Herregud vad stor han har blivit!!
Ca en månad till födelsedag! Och nu kryper han ÄNTLIGEN!