Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Min spottar ut allting. Hela tiden. Gör inget annat än att städa känns det som..
Vägde och mätte min lilla plutt igår och hon har passerat 9 kg nu och var 71cm läkaren var knepig och ville inte tro på att hon gick, kan ju säga att hon lärt dig att gå baklänges också. Visst de är tidigt men inte unikt.
Några ord har kommit igång också som där,titta, äta, mamma, pappa de händer så sjukt mycket på kort tid idag lärde hon sig att låtsas hosta så gulligt
Hur mår era små? Hur stora har dom blivit? Tänk snart fyller våra små år
Vad gör jag för fel?
Börjar nattningen med att byta blöja, sätta på pyjamas och sen läsa lite böcker.
Så fort jag lägger ner honom är han snabb som blixten över på mage och sen upp och stå. Lägger jag ner honom igen, säger att nu är det natten du ska sova. Samma ritual pågår i kanske 1,5 h. Tillslut tycker han bara det är kul och skrattar bara åt mig.
Lämnar jag honom och går ut ur rummet gråter han så att han nästan kräks.
Känner att mitt tålamod snart tar slut.
Har ni några tips?
Vad gör jag för fel?
Börjar nattningen med att byta blöja, sätta på pyjamas och sen läsa lite böcker.
Så fort jag lägger ner honom är han snabb som blixten över på mage och sen upp och stå. Lägger jag ner honom igen, säger att nu är det natten du ska sova. Samma ritual pågår i kanske 1,5 h. Tillslut tycker han bara det är kul och skrattar bara åt mig.
Har ni några tips?
Vad gör jag för fel?
Har ni några tips?
Vad gör jag för fel?
Har ni några tips?
Tack för det uppmuntrande orden!
Vi har ganska mörkt i sovrummet, är lite ljus från dörren så det är ju inte kolsvart. Jag har tur som har en sambo som är hemma nästan alltid så att vi kan hjälpas åt med nattningen. Jag vill helst inte ha honom i min säng och vänja honom vid att jag är bredvid när han somnar, det är ju rätt effektivt dock. :)
Inte långt kvar till Juni! På måndag fyller jag år och sen är det 19 dagar till Ls födelsedag!
Vem av våra Junibebisar fyller först?
Inte långt kvar till Juni! På måndag fyller jag år och sen är det 19 dagar till Ls födelsedag!
Vem av våra Junibebisar fyller först?