Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Min lilla älskling har plötsligt bestämt sig för att sluta sova sammanhängande under natten. Nu vaknar hon ofta och är orolig plus att hennes tänder har börjat växa och det gör ont. Vi som har haft det så lätt hittills..
Hej alla mammor, jag hakar på denna tråden, fick en flicka den 13/6 :)
Hoppas allt går bra med era bebisar:)...Någon mer än jag som är osäker på vad ni ska köpa för overall till vintern?...Först å främst storlek och sen om man ska ha en fleeceoverall eller en mer vattenavvisande....hur tänker ni?:)
Oj vilken kväll vi haft, dottern var orolig från sjutiden. Fick mat och somnade vid halv nio för att vakna 30 min senare helt otröstlig. Nu två timmar senare sover hon igen. Inser hur lätt det brukar vara när hon somnar direkt och sover flera timmar i sträck, hoppas det var något tillfälligt.
Hej alla mammor, jag hakar på denna tråden, fick en flicka den 13/6 :)
Hoppas allt går bra med era bebisar:)...Någon mer än jag som är osäker på vad ni ska köpa för overall till vintern?...Först å främst storlek och sen om man ska ha en fleeceoverall eller en mer vattenavvisande....hur tänker ni?:)
Jag tänker mig också typ fleeceoverall för hon lär ju inte springa omkring denna vintern :) Däremot är jag väldigt osäker på storleken. Hon har precis börjat använda 56, blir det för stort att köpa stl 68? Än så länge är det ju hyfsat varmt. När ska man börja klä på dom overaller? Man kanske får räkna med i alla fall två overaller i olika storlekar, vintern har ju en tendens att bli ganska lång :( Jag vill jättegärna att hon ska ha en sån där björn-overall, dom är såååå söööta :)
Jag tänker mig också typ fleeceoverall för hon lär ju inte springa omkring denna vintern :) Däremot är jag väldigt osäker på storleken. Hon har precis börjat använda 56, blir det för stort att köpa stl 68? Än så länge är det ju hyfsat varmt. När ska man börja klä på dom overaller? Man kanske får räkna med i alla fall två overaller i olika storlekar, vintern har ju en tendens att bli ganska lång :( Jag vill jättegärna att hon ska ha en sån där björn-overall, dom är såååå söööta :)
Haha min lilla knubbis har börjat använda strl 68! Jag fick en mysig overall i strl 68 när han va nyfödd och jag trodde då att han skulle kunna ha den större delen av hösten. Har ännu inte ens provat den för vädret att ju varit helt underbart! Blir nog att jag får köpa en ny innan vintern slår till.