Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Haha min lilla knubbis har börjat använda strl 68! Jag fick en mysig overall i strl 68 när han va nyfödd och jag trodde då att han skulle kunna ha den större delen av hösten. Har ännu inte ens provat den för vädret att ju varit helt underbart! Blir nog att jag får köpa en ny innan vintern slår till.
Mittiallt har min bebis börja äta jätte ofta på natten nu vid 12 veckor gammal. Förut har hon som bäst bara ätit 1-2 ggr per natt men nu mittiallt vill hon äta varannan timma även på natten. Snälla säg att jag är inte ensam om detta? Att det bara är en faaas.. igår natt var jag så trött att jag somnade med telefonen i ansiktet medans jag låg och ammade. Hon ammas sista ggn kl 22 sen försöker jag somna, brukar bara hinna sova 1-1.5 h innan hon vill äta första gång :(
Mittiallt har min bebis börja äta jätte ofta på natten nu vid 12 veckor gammal. Förut har hon som bäst bara ätit 1-2 ggr per natt men nu mittiallt vill hon äta varannan timma även på natten. Snälla säg att jag är inte ensam om detta? Att det bara är en faaas.. igår natt var jag så trött att jag somnade med telefonen i ansiktet medans jag låg och ammade. Hon ammas sista ggn kl 22 sen försöker jag somna, brukar bara hinna sova 1-1.5 h innan hon vill äta första gång :(
jaa, jag vet inte heller vad ja ska köpa för storlek...min tös har storlek 62 (är 62 lång och väger 6400 cirka) nu och kan ha 68 på vissa plagg...känns som storlek 68 inte räcker hela vintern...känns som man kommer behöva en i storlek 74 också...tänker att vintern kanske är kanske fram till mars... kanske april månad, då är hon ju 9 månader....och sen är de ju de, när ska man klä de i overall...svårt de här..nu är det bara kläder, tjock filt i vagnen och mössa givetvis
Nu har vi precis kommit hem från Bvc. Han vägde 7255 g och va 62 cm lång. Han fick även vaccin med hepatit b som tillägg. Han reagerade ingenting vid sticket och när de va klara blev han lite lite ledsen, så då lyfte jag upp honom och då blev han nöjd! Riktigt stolt mamma! Jag stod i princip redo med bröstet för att trösta men det behövdes ju inte.
Min dotter fick med vaccin idag... de var iiiinte kul.. hon grät lika mycket vid båda sticken..:( hon väger 6390 o är 63 cm lång:) föddes den 21a juni..midsommardagen:)
Min dotter fick med vaccin idag... de var iiiinte kul.. hon grät lika mycket vid båda sticken..:( hon väger 6390 o är 63 cm lång:) föddes den 21a juni..midsommardagen:)