Bella 89 skrev 2014-08-15 20:44:53 följande:
Tvillingar eller trillingar behåller vi, anpassningar man får göra i livet, kan inte bli gravid utan pergotime så man har väldigt begränsade val. Men skulle det ha blivit något jättefel och jag släppt fler ägg än tre vore det en självklar abort.
Två barn låter väldigt bra, en liten och intim familj. Min största oro vore att man skulle förlora intimiteten i familjen.
Några planer i helgen? Vi ska till Borås, upzone, en höghöjdsbana. Känns lite osäkert med den lilla djävulen i magen, men hade glömt att avboka och tänker inte slänga pengarna i sjön så.
Haha, "lilla djävulen" var ju oxå ett smeknamn! = D Håller tummarna för att det bara är en så därinne då. = )
Maken fyller år idag så ikväll har vi ätit mysig middag med oxfilé. Lite trist att inte få ett glas rött till köttet, men det får det vara värt. = )
Imorgon blir det kombinerad överraskningsfest och kräftskiva för en kompis som har fyllt 30 i sommar. Ska bli trevligt! Känns såååå skönt att jag redan har berättat om graviditeten för vännerna så man slipper hålla på och smussla och krångla.
Höghöjdsbana låter spännande! Bebis ligger nog väl inbäddad i magen så nog går det säkert bra. Och man får väl hoppas att dom har nån form av säkerhetsanordning...?