Teresiat skrev 2014-07-28 18:12:43 följande:
Hej tjejer! Har inte varit hos bm, mindes fel datum... Det är nästnästa vecka jag ska dit.. Har inte tagit något mer test utan jag tror det blir att åka och göra ett privat ul i morgon. Känner mig inte jättehoppfull då jag tycker mina symtom avtagit. 800 kr och kommer vilja göra ett i vecka tolv också, så då blir det ganska mycket pengar tillslut. Men men, det är fasen inte värt att gå runt och vara så kluven. Man kan liksom inte släppa tankarna på annat, vill bara ligga i sängen och sova. Inte direkt så jag hade tänkt mig sista semesterveckan.. Men men, får försöka tänka positivt.
När ni fick mf, hade ni ont när det börja blöda? Kom det mkt blod på en gång?
Ja, 800 var ju inte billigt... Men det kan ju vara värt det för att få slippa gå runt och inte veta.....
Mitt mf började med lite kraftigare mensvärk på kvällen. Tänkte att det kan man ju ha, så jag oroade mig inte direkt. Gick och lade mig och vaknade efter nån timme av att jag hade börjat blöda. Absolut ingen flod, satte på mig en binda och det kom knappt nåt mer på hela natten. Åkte in på vul på morgonen och fick konstaterat att det inte fanns nåt där.... Hemskt! Väntade och väntade på att det skulle komma igång, men hände knappt nånting alls på flera dagar, så jag tjatade till mig Cytotec till slut. Ingen rolig upplevelse det heller, men det var ju skönt att få ut skiten i alla fall... Blev väldigt långdraget för min del, blödde i över 2 månader....
Trist avslut på semestern... = ( Jag fick mitt under första semesterveckan...
Håller tummarna för bra besked imorgon!