• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Lectin

Hmmm... det är nog jag som gjort något knepigt. Det funkar inte från min mobil heller, bara från datorn. Kanske kan du kopiera in texten istället?

• mammave

Kul med nya i tråden, välkomna! Här väntas det på äl just nu, försök nr fem

• Iskristall

Välkommen Noli och barnlängtan!

Mammave: Hoppas på en fin äl till er! Lycka till!

Jag har BIM i morgon...

• Minxy
    Iskristall skrev 2015-01-27 21:01:55 följande:

Välkommen Noli och barnlängtan!

Mammave: Hoppas på en fin äl till er! Lycka till!

Jag har BIM i morgon...

Hur känns det Iskristall? Jag minns inte om du trodde ni hade prickat ÄL den här månaden eller hur det var?
  • Iskristall

Minxy o Lectin: Det känns som vanligt, inga känningar förutom att jag känner mig trött. Men det är inte ovanligt för att vara mig Jo, vi har prickat in äl med varannandags sex runt äl. Tack för era tummar!

• Janna84

Spännande Iskristall, jag håller såklart tummarna!

Och hejaheja till mammave, du får köra hårt med mannen de kommande dagarna

• Minxy
    Iskristall skrev 2015-01-27 22:13:37 följande:

Minxy o Lectin: Det känns som vanligt, inga känningar förutom att jag känner mig trött. Men det är inte ovanligt för att vara mig smile1.gif Jo, vi har prickat in äl med varannandags sex runt äl. Tack för era tummar! smile1.gif

Då håller jag tummarna stenhårt! :)
  • Lectin

Håller fortfarande tummarna hårt för att fröken Röd inte ska hålla sig borta från Iskristall! Hur går det? Tänker du testa?

Glömde visst bort att skriva lägesrapport efter återbesöket hos läkaren i måndags. Den korta versionen: chansen för äl den här månaden är galet liten men finns. Jag har idag och imorgon på mig och om jag inte ser någon stegring på äl-stickorna eller har äl-känningar i övrigt så börjar vi om på ny kula med tabletter som framkallar mens igen... Om någon vill ha en detaljerad beskrivning av ägglossningsfunktioner och äggblåsor vs. cystor så hojta till, annars hoppar vi över det.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea