• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • mammave

Hur lång har din längsta cykel varit på sistone, Shrew? Nu är vi två som väntar över bim (även om jag är lite osäker pga skillnad in cykelns längd).

Ok, ger väl inte riktigt upp än då Men bara väntar på rött vid varje toabesök.

• Shrew

37 dagar har min längsta cykel varit under senaste året. Så mycket möjligt att mensen kommer nu ihelg.

• mammave

Jaha. Håller tummarna ändå för dig, Shrew

Ja, här började precis mensen Blev faktiskt lite ledsen denna gång. Har inte blivit det tidigare. Men får ta nya tag och hoppas på en oktoberbebis.

• Minxy
    mammave skrev 2015-01-16 20:07:05 följande:

Ja, här började precis mensen smile4.gif Blev faktiskt lite ledsen denna gång. Har inte blivit det tidigare. Men får ta nya tag och hoppas på en oktoberbebis.

Åh nej :(

Jag beklagar Mammave :(
  • Iskristall

Hej tjejer! Nu har min äl blivit bekräftad till att ha varit i tisdags. Positiv äl-sticka samt temphöjningen. Så nu är det den stora väntan som börjar!

Nä, tråkigt mammave!! Kram

Hur går det Shrew? Håller tummarna för dig!

Hur går det för er andra och för TS Lectin?

• Lectin

Iskristall: jag går och väntar på äl. Borde bli om en vecka. På onsdag ska jag in och kolla med ultraljud om någon äggblåsa växer till och när den isåfall kan tänkas släppa ifrån sig ägget.

• Iskristall

Lectin: Vad spännande! Då hoppas vi på en fin äggblåsa på onsdag. Håller tummarna! Äter du pergo eller så?

• Janna84
    Shrew skrev 2015-01-16 19:48:54 följande:

37 dagar har min längsta cykel varit under senaste året. Så mycket möjligt att mensen kommer nu ihelg.

Jag hoppas du testade för tidigt och att du trots allt har en liten böna i magen.
    mammave skrev 2015-01-16 20:07:05 följande:

Ja, här började precis mensen Blev faktiskt lite ledsen denna gång. Har inte blivit det tidigare. Men får ta nya tag och hoppas på en oktoberbebis.

Stor kram! <3
    Lectin skrev 2015-01-17 11:38:13 följande:

Iskristall: jag går och väntar på äl. Borde bli om en vecka. På onsdag ska jag in och kolla med ultraljud om någon äggblåsa växer till och när den isåfall kan tänkas släppa ifrån sig ägget.

Spännande!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea