• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • H@llon
    Björan skrev 2014-09-03 12:07:57 följande:

Jag hade en cysta i juni som gjorde sjukt ont, det va en gulkropp som hade brustit. Smärtan försvann efter några dagar.

Jag ska på VUL på mån för att se att allt är bra, gyn sa att en cysta inte ska vara farligt för graviditeten men den kan ta plats i livmodern.

Håller tummarna för dig!

Tack så mycket! Hoppas verkligen min smärta också försvinner snart. En läkare ska ringa upp idag så jag kan fråga om smärtlindring.
  • H@llon
    jossan90 skrev 2014-09-03 14:08:43 följande:

Usch, styrkekramar till dig. Hoppas allt går bra!

Tack så mycket!
  • fantasifull

Jag hittar inte heller någon inbjudan :p kan jag lägga till någon person för att komma med den vägen?

• YztiC
    fantasifull skrev 2014-09-04 09:44:56 följande:

Jag hittar inte heller någon inbjudan :p kan jag lägga till någon person för att komma med den vägen?

Kolla mejlen! jag fick den dit!
  • Emmafia

Hej! 
    Jag plussade nu för 2 dagar sedan och är i vecka 5 4+0 idag! har en hemskans massa molverk/växtverk som kommer och går, hade likadant med min lillkille på 22 månader. Hoppas bara att det ska gå över. Har också en stor dotter på 9 år. :) 

Skulle hemskt gärna önska en inbjudan till den hemliga gruppen på facebook :)
    emmasofia50@gmail.com

• fantasifull

Jag hade blockerat att man kunde söka på min mejl och att meddelande från andra. andra vänners vänner skulle filtreras bort... Den som skickar inbjudan kan få göra ett nytt försök :)

• jossan90
    Josefine0811 skrev 2014-09-04 08:38:57 följande:

Är det bara jag som inte hittar inbjudan?

Hur mår alla här inne? Mitt humör går verkligen upp och ner hela tiden..

Mitt humör går också upp och ner hela tiden... Har huvudvärk idag och känner mig väldigt trött. Försöker kämpa mig igenom jobbet så jag får gå hem och vila
  • Eme91

Jag kunde inte se nån inbjudan via appen men hade fått mejlintervju den och kunde då komma till sidan, annars tror jag det går via safari eller liknande :)

Svar på tråden BF MAJ 2015