BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Bjud in mig med.
Kaltrinaa37@live.se
Jag hade en cysta i juni som gjorde sjukt ont, det va en gulkropp som hade brustit. Smärtan försvann efter några dagar.
Jag ska på VUL på mån för att se att allt är bra, gyn sa att en cysta inte ska vara farligt för graviditeten men den kan ta plats i livmodern.
Håller tummarna för dig!
Usch, styrkekramar till dig. Hoppas allt går bra!
Jag hittar inte heller någon inbjudan :p kan jag lägga till någon person för att komma med den vägen?
Jag hittar inte heller någon inbjudan :p kan jag lägga till någon person för att komma med den vägen?
Samma här fick också min på mailen :)
Hej!
Jag plussade nu för 2 dagar sedan och är i vecka 5 4+0 idag! har en hemskans massa molverk/växtverk som kommer och går, hade likadant med min lillkille på 22 månader. Hoppas bara att det ska gå över. Har också en stor dotter på 9 år. :)
Skulle hemskt gärna önska en inbjudan till den hemliga gruppen på facebook :)
emmasofia50@gmail.com
Jag hade blockerat att man kunde söka på min mejl och att meddelande från andra. andra vänners vänner skulle filtreras bort... Den som skickar inbjudan kan få göra ett nytt försök :)
Är det bara jag som inte hittar inbjudan?
Hur mår alla här inne? Mitt humör går verkligen upp och ner hela tiden..
Jag kunde inte se nån inbjudan via appen men hade fått mejlintervju den och kunde då komma till sidan, annars tror jag det går via safari eller liknande :)