• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Madelen b
    Anonym (Binan) skrev 2014-10-17 15:28:55 följande:

Någon i vecka 14 här?

Kanske tom 13+4 idag?

Skulle vara kul med ngn annan som var precis lika långt gången.

En fråga till er alla, får vi posta bilder på våra magar här? För om vi får det kan vi inte börja med det då? Skulle vara roligt att se variation på magarna :)

Jag är 13+2 :)
  • emmasdag

Gick in i vecka 16 igår, känns helt galet men så underbart! Kände rörelser inuti magen för en- två veckor sedan och härom dagen kände jag äntligen utanpå också! Det är verkligen världens häftigaste känsla, så mysigt :) Känner även kanten på livmodern precis under naveln!

Någon mer som känt rörelser utanpå magen? :)

• JhjärtaK
    Bell13 skrev 2014-10-17 12:48:27 följande:
    Vilka fina :) längtar till mitt rul nu. Vad lyxigt att få se dem så ofta och så skönt att allt är bra med dem.

Är det än så länge nån skillnad på att vänta två mot att bara ha en liten?
    Tröttare och mer illamående men i övrigt ingen skillnad rent fysiskt. Bara mer orolig :-/
  • JhjärtaK
    Fridhaa skrev 2014-10-17 13:48:45 följande:

Oj vecka 17?

Har du Bf i april ?

Ja den 1:a april enligt mig och den 31 mars enligt min bm
  • DiplomatiskaJag
    emmasdag skrev 2014-10-17 18:59:32 följande:

Gick in i vecka 16 igår, känns helt galet men så underbart! Kände rörelser inuti magen för en- två veckor sedan och härom dagen kände jag äntligen utanpå också! Det är verkligen världens häftigaste känsla, så mysigt :) Känner även kanten på livmodern precis under naveln!

Någon mer som känt rörelser utanpå magen? :)

Oj, vad högt upp du känner livmoderns kant. Jag är oxå i v 16 (15+3) och känner kanten i mitten, allså mellan blygdbenet och naveln.

Jag kände nån buff inne i magen för några dagar sedan. Men inget utanpå än.
  • Betis
    Fridhaa skrev 2014-10-17 14:57:55 följande:

Jaha????

Jag är i vecka 13+0 imorgon Bf 24 april.

Jag är också i 13+0 imorgon. Trodde inte att någon annan hade BF 24/4 som mig alla andra här inne är så långt gångna. Det är kul att få följa er alla Kram på er
  • jenny7906
    FCet skrev 2014-10-17 19:25:58 följande:

V 15 idag. 14+0. Någon mer?

:)

Japp 14+0 idag här med! :)
  • Smulan 89

V 17 på måndag och en tur till barnmorskan. Hoppas att hon vill lyssna efter hjärtljuden. Här görs inte tidiga ul, om man inte har en bra orsak, så nu vill man veta om det finns någon där inne. Rul är först 5:e nov.
    Lyssnar bm efter hjärtljud i v 17 ungefär hos er? Borde man kunna höra hjärtljuden nu?

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)