• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Sommarsnö

Har ni börjat sjunga/spela musik/prata med era små liv i magen? Det är väl nu nån gång de börjar höra ljud utifrån? Tänkte kanske klura ut någon sång som jag sjunger regelbundet. Det sägs ju kunna lugna dem sedan när de kommit ut. Någon som märkt det på tidigare barn?

• Öholm

Var ute på aw med närmsta kollegorna idag. Lite meckigt eftersom jag inte gått ut med graviditeten ännu på jobbet. Det gick dock bra då jag smet in på toaletten när de andra beställde och köpte mitt alkiholfria vin efteråt. Blev dock jättenojig ett tag över att det kanske ändå blev vanligt vin i glaset eftersom vinet smakade så bra. Ingen av de alkoholfria varianter jag smakat förut har varit särskilt goda. Men samtidigt vet jag att det var rätt vin jag fick eftersom jag såg när det hälldes upp. Jag är inte den oroliga typen i vanliga fall, men nu som gravid har jag blivit nojig över en massa saker.

• Linaslus

Här är min mage v15 (14+3)

Har verkligen sagt pang, har haft en hel del växtvärk i magen och att det kliar i huden

• Hanna 681
    Linaslus skrev 2014-10-24 23:03:39 följande:

Här är min mage v15 (14+3)

Har verkligen sagt pang, har haft en hel del växtvärk i magen och att det kliar i huden phpaar2DI50355.jpg

Känner igen det där med kliande mage
  • amandanS

Min kliar med galet mycket vissa dagar, har bristningar från viktnedgång på över 20kg och de stora bristningarna från de kliar hysteriskt ibland! Men senaste veckan har övriga huden på magen och även brösten kliat...

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)