• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Mars12

Madelen b: ja man blir lite knäpp alltså :) Lycka till på Torsdag, allt kommer gå fin fint :)

• emmasdag
    Bell13 skrev 2014-11-11 11:36:44 följande:

Grattis :) verkar som det är många pojkar i tråden so far. Jag blev också superglad både för att allt såg perfekt ut men också för att det var en lillebror

Tack!!! :) Ja, verkligen många pojkar! Jag va så orolig för hur jag skulle känna om det var en pojke, då vår förra vi förlorade var det. Men jag känner ren o skär lycka!! Vår dotter blev dock inte lika glad då hon ville ha en lillasyster, men jag tror hon finner sig i det så småningom :)
  • Madelen b
    Mars12 skrev 2014-11-11 11:36:56 följande:

Madelen b: ja man blir lite knäpp alltså :) Lycka till på Torsdag, allt kommer gå fin fint :)

Tack det samma:)
  • Phosie
    Mars12 skrev 2014-11-11 08:07:10 följande:

Så kul med alla fina RUL!

Själv nojjar jag ihjäl mig.. V.19 och känner inte ett smack, andra barnet. RUL om 1vecka...

En litet tips! Du kan köpa en doppler för Max 400 kronor så får du höra att hjärtat slår =) Jag gjorde det för några veckor sedan och använt den två gånger när jag varit lite orolig och det kändes mycket bättre!
  • linnis83

Lyckat RUL även för mig! Blev framflyttad några dagar så är i v 20+1 istället för 19+4, bf 29/3! Känns underbart att allt såg bra ut där inne!

• S1528

Grattis allihop till era lyckade RUL!

Hör fortsätter nedräkningen, bara 20 dagar kvar :)

• Linaslus
    S1528 skrev 2014-11-11 15:05:03 följande:

Grattis allihop till era lyckade RUL!

Hör fortsätter nedräkningen, bara 20 dagar kvar :)

Kul att ha någon att räkna ner med... Har ju rul samma dag som du. Dvs 3 v kvar.
  • agirlnamedbill
    Phosie skrev 2014-11-11 13:25:18 följande:
    En litet tips! Du kan köpa en doppler för Max 400 kronor så får du höra att hjärtat slår =) Jag gjorde det för några veckor sedan och använt den två gånger när jag varit lite orolig och det kändes mycket bättre!
    Jag har en doppler och tror att jag hittat rätt men är ju inte hundra eftersom jag inte vet exakt hur det ska låta.. Har hittat nåt som låter som en snabb puls men känner mig ändå osäker :(
  • S1528
    Linaslus skrev 2014-11-11 15:51:36 följande:
    Kul att ha någon att räkna ner med... Har ju rul samma dag som du. Dvs 3 v kvar.
    Absolut, surt att vara bland dom sista i tråden dock, man väntar och väntar och väntar :P

Vilken vecka kommer du att vara i på RUL-dagen? Jag kommer att vara 18+5 om jag inte minns helt fel.
  • Bell13
    emmasdag skrev 2014-11-11 12:23:31 följande:
    Tack!!! :) Ja, verkligen många pojkar! Jag va så orolig för hur jag skulle känna om det var en pojke, då vår förra vi förlorade var det. Men jag känner ren o skär lycka!! Vår dotter blev dock inte lika glad då hon ville ha en lillasyster, men jag tror hon finner sig i det så småningom :)
    Hon kommer säkert tycka det är mysigt när han väl är född.

Jag trodde inte det fanns så mycket gulliga pojkkläder men det finns ju massor.
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)