En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
RUL såg bara fint ut. ????????????
Tog ej reda på kön. :)
RUL såg bara fint ut. ????????????
Tog ej reda på kön. :)
Är gravid i v 22 nu och har mycket sammandragningar ikväll. Det är mycket aktivitet i magen också. Har gått på Ikea idag och dragit en tung vagn, kan det vara därför?
Grattis till alla fina RUL!
Är de fler än jag som har massor av sammandragningar? Får flera gånger om dagen och vissa gör ont men nu har jag även så att så fort jag rör mig gör de jätte ont i livmodern tex när jag reser mig, går eller står länge. De är inte ligamenten utan de känns som extremt kraftig mensvärk :(
Väntar på att barnmorskan ska ringa upp för 40 min sen men undrar om de är någon här som kanske vet va de kan vara? :)
V 23 idag wiee känns som tiden går långsamt det är så lång tid kvar.
Jag känner hans sparkar ordentligt nu och det syns på utsidan av magen ibland. Jag har moderkakan i framvägg så det dröjde lite längre för mig.
Hade bara 40 i ferritin och tar järntillskott sedan 2 v tillbaka men känner att det har sjunkit. På eftermiddagen klappar jag ihop totalt och sover nån timme men trots det är jag helt slut hela kvällen.
På det stora hela är det ändå bra men jag längtar nåt fruktansvärt till han kommer ut.
Någon mer med mycket SD? Börjat eskalera mer här... Hade väldigt mkt och täta igårkväll..
Måste fråga; lyfter ni tunga matkassar? Handlingen idag blev rätt mastig och jag var själv då sambon är på jobbet. Funderade lite på om det var olämpligt att gå med två tunga matkassar men det var bara en 5 minuters promenad. Vad kan hända egentligen om man lyfter för tungt så här långt in i graviditeten?