-
Å vad glad jag blir att höra att du är nöjd. Jag skulle vilja ha en perrot blue med brunt läder till. Funderar på att beställa från holland men väntar nog tills efter rul. Är det någe tillbehör som fu rekomenderar?cu2013 skrev 2014-10-08 20:16:17 följande:Vi har en svart/svart. Köpte den 2012, så den har några år på nacken. Men sonen trivs lika bra i den nu som när han föddes. Idag hade jag nog valt en annan färg. Chassit är inte alls lika känsligt som bugaboos vilket är bra. Köpte donkeyn i NY och fick en repa på chassit redan första dagen, har inte ett märke på joolzen. Haha, låter nästan som att jag säljer joolz el ngt men vi är verkligen jättenöjda!
-
På mina har det stämt på dottern men icke på sonen. Nu ska det enl kinesiskakalendern bli en pojke och min magkänsla säger tjej!Hanna 681 skrev 2014-10-10 18:36:37 följande:Den kinesiska kalendern är också kul
www.blimamma.se/forutsag-din-bebis-kon-med-kinesisk-legend.html
Mina två barns kön har stämt hittills. Den här gången kan det bli en tjej om jag ska tro på den. -
På båda mina har magkänslan stämmt. Först en kille och sedsn en tjej!
-
Jag hoppar det!LillaSandy skrev 2014-10-15 09:33:26 följande:
Influensavaccin. Ta eller inte ta?
-
Här blir det oxå en joolz day. Jag verkligen äkskar den snygg och praktisk och blir liten ihopfälld vilket kan vara bra och man har många barn å trångt i bilen.majnollnio skrev 2014-10-16 12:06:35 följande:
Hej allihopa!
Kul att hitta andra som också ska ha barn i April. Själv är jag beräknad till 30e, men då det kommer bli ett planerat snitt så tidigareläggs det lite. Detta är mitt fjärde barn men min sambos första, så det är spännande! :) Och det är också mitt första barn efter min Gastric bypass som jag gjorde för 2,5 år sedan. Mkt nytt alltså!
Någon som har köpt/börjat fundera på barnvagn? Det är en enda stor djungel! För att inte tala om bil .. Vi bli nu 6 st i familjen så en större bil är på tapeten. Tips på bil med 7 säten, men ändå bra last för barnvagn osv? :) Helst ingen soppaslukare då jag pendlar 8 mil om dagen (Tur o retur)!
Blev ett långt inlägg detta! Men då man äntligen "outat" vill man få svar på alla frågor man haft i flera månader ;)
Vi väntar våran 3:a och har en volvo kombi så platsen i bagagen behövs ???? -
Jag kommer beställa efter rul i v 20 kanske väntar nån v till!mandalii skrev 2014-10-17 07:30:14 följande:När kommer ni att beställa vagnen? I vilken vecka typ?
Ang bedövning så var Eda himmelriket för mig och lustgas. Halleluja för lustgas i löw it! -
Jag är 13+3 idag så bara en dag efter dig ????Anonym (Binan) skrev 2014-10-17 15:28:55 följande:
Någon i vecka 14 här?
Kanske tom 13+4 idag?
Skulle vara kul med ngn annan som var precis lika långt gången.
En fråga till er alla, får vi posta bilder på våra magar här? För om vi får det kan vi inte börja med det då? Skulle vara roligt att se variation på magarna :)
-
För mig är det tredje! Har en don som är född 09 och en dotter 11.Anonym (Binan) skrev 2014-10-17 21:47:02 följande:KulMadelen b skrev 2014-10-17 17:36:38 följande:jippiiie :)
Jag är 13+2 :)
Roligt då kan jag hålla lite extra span på er då. Verkar vara så många som redan är i v 16-17 i tråden.
Är det första barnet för någon av er? -
Jag har tid för rul den 1 December och då kommer jag vara i 20+6. Känns lite sent mest för att jag inte vill vänta så länge men ju längre man gått desto mer ser man så det är väl bara att hålla ut!Madelen b skrev 2014-10-19 13:47:27 följande:
Vilken v kommer ni göra Rul? Mitt kommer bli 17+1 är inte det tidigt? Bm går efter senaste mens och då är jag 18+? Enlig den men jag har ju sett på UL att de inte stämmer (vilket ja visste) borde jag säga de till min bm så hon flyttar mig?!?
-
Ooo hålla in magen är helt omöjligt här. Det händer ingenting och känns bara obehagligt!