En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Grattis madde10! ????
Grattis madde10! ????
Frågetecknen ska vara en smiley förstås!
Glad Påsk på er alla idag - ni som fått era små påskpresenter och ni som väntar på era!
Jag sa till försäljaren jag talat med i telefon att jag hört att det är fem år från då den är tillverkad. Då ifrågasatte hon var jag hört det. Jag svarade att jag läst det på internet. Då frågade hon om det var en tillförlitlig sida. Jag sa bara att det vet jag inte, orkade inte diskutera med henne då jag inte var säker.
Vaknade inatt med sammandragningar var femte minut. Det höll på i tre timmar men eftersom de inte var särskilt smärtsamma så ringde jag inte förlossningen. Nu är de borta. Är det vanligt med så täta förvärkar eller kan det vara på G nu snart tro?
Är det någon här som dricker hallonbladste? Hur många koppar tar ni om dagen och hur snabbt trappade ni upp intaget? Om man vill kickstarta en förlossning, hur mycket ska man våga dricka då?
Alltså jag förstår mig inte riktigt på den där TENS:en. Har bara ont framtill i magen under sammandragningarna men där får man ju inte sätta elektroderna. De rekommenderade istället att man skulle sätta dem i ljumsken och höften men det hjälper ju inte ett dugg känner jag för det är ju inte där jag har ont. Någon som har fått till en bra smärtlindring för magpartiet med TENS?