En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
What?? Grattis och är lite avis.
I morse 07.57 anlände det en liten gosse på 3910gram och 51cm! Allt gick bra
What?? Grattis och är lite avis.
I morse 07.57 anlände det en liten gosse på 3910gram och 51cm! Allt gick bra
Precis haft besök hos bm och nu är han äntligen fixerad.
Bara att fortsätta att vänta på att det kommer igång.
Stort grattis till alla bebisar i tråden. Nu är det ju vår månad tjejer, APRIL : ) Fantastiskt. Själv har jag 16 dagar kvar till bf och ser ut såhär.
Stort grattis till er som fått era små underverk :)
Själv har har jag värkar till och från varenda dag.. Men de stannar av när jag somnar.. Det har kommit slem på morgnarna (ursäkta infon) öppen 3 cm och utplånad tapp sist jag var hos bm.... Bf på fredag! Nu vill jag bara att han ska komma ut så det är över snart!!
LillaSandy nämner detta med att sova på vänster sida, hörde om det någonstans att man ska göra det, men alltså helt allvarligt sover verkligen ALLA gravid på vänster sida?? har aldrig hört såna råd från bm osv, om det verkligen var så borde man hört om det av fler "professionella" eller?
min bebis börjar alltid sprattla när jag ligger på vä sida för den har fötterna åt det hållet, så jag sover i princip bara på höger sida. Tänker även att man kan ju inte påverka hur man rör sig i sömnen?
Tänker ni andra på detta med vilken sida ni sover på?
25 dagar till BF, känner mig som en fyrkantig valross ;)
Blir fundersam, står DATE031813 på klisterlappar på stolen. Betyder det att den redan är två år gammal? Vi köpte en ny i butik.
Tänk om jag visste när det ska ske. Har väntat klart nu.