BigMami skrev 2015-04-08 08:45:06 följande:
Usch vad jag lider med dig! Fattar inte heller att man ska tillåtas att gå runt och må dåligt sådär. Måste ju vara stressande även för bebisen. Moderkakan försämras ju också när man går på övertid.
Jag tycker man borde få välja själv efter bf hur man vill göra. Visst att det bästa är att det startar av sig själv men ibland måste man göra undantag! mamman måste ju också må bra..
Min foglossning/värk sitter ännu kvar 1 vecka efter fl och antar att den kommer sitta i ett bra tag till. Har svårt att lyfta benen och sitta i olika vinklar. Kan bara gå korta sträckor och stå korta stunder. Kan knappt bära babyskyddet...
Har lite molvärk i ryggen men är inte inställd på att något kommer hända. Har ställt in mig på att bli igångsatt nästa fredag och att förlossningen ska ta 50 timmar. Verkligen inte humant att gå så här. Ska aldrig mer förespråka hinnsvepning heller för det funkar ju verkligen inte, tror att det är nåt de gör för att få tyst på otåliga blivande mammors tjat.
Tycker synd om dig med foglossningen det är verkligen hemskt och att inte ens kunna bära babyskyddet
jag hoppas verkligen att det känns bättre för dig snart.