En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Finns en medicin på recept som är svindyr, men det kanske är den ni har? Kommer inte ihåg vad den heter..
Jag använder upp flaskan så får vi se hur vi gör.
Försöker få tösen att ligga på mage ett par gånger per dag, men nu har hon klurat ut hur man vänder sig.
Oj vad era vänder sig! :D
Här har dotter vänt sig 1 gång i vecka 12, som både jag och pappa missade då farmor var barnvakt, typiskt... men farmor var själaglad iaf! hahah efter de har hon inte gjort en ansats till o vända sig.
Hon hatar mage, så att vända sig till mage är nog inte ngt som lockar.
Ligger hon på mage har hon kommit på att hon kan suga på sina händer, vilket gör nackträningen mycket svårare... hm...
Jag hade heller inte en tanke på något annat än att tacka ja till de vaccinationer som erbjuds, men så var det en person i min närhet som skrämde upp mig med prat om biverkningar och att vaccinerna innehöll gift osv osv.. 90% av påståendena verkade vara bullshit när jag forskat runt lite, men att få höra sånt gör ju ändå att man blir lite nojig!
Min lilla ska få sina första sprutor i augusti..
Stadigare i nacken än vad jag trodde.
Jag sydde stödkuddar till våran stol, då satt faktiskt William med förvånansvärt stabilt :) och leksaken var väldigt intressant :D
Vi har nu vid 4 månader börjat med smakportioner, men sittandes i babysittern, funkar bra och han smaskar nöjd i sig de han fått testa hittills :) Men här kör vi nog mest på för min skull eftersom jag tycker amningen är jobbig, sen att han verkar tycka det är gott och gapar efter mer känns väldigt positivt :)
Flera som börjar nu eller väntar ni?
Idag fyller Vidar 4 månader redan! Det enda han har smakat är en pytte bit potatis.. det gillades inte alls!