• sofia86

Bf Maj 2015

Hej! Är Ny i tråden! Väntar andra barnet, är i v 7, 6+6. Är beräknad 9:e maj. Tänkte kolla om det är någon mer som haft små blödningar ? Har haft 4 styckna ,inte så det kommit i trosorna,utan när man torkat sig. Vid 4 olika tillfällen.var på ultraljud i måndags (6+1) och då sa läkaren att allt såg bra ut. Är öm och stramar,men inte så det gör jätte ont. Betyder det att det är missfall på gång då? Sonen är 6,5 år så har glömt att med graviditet att göra ???? tacksam för råd o svar ????

• sofia86
    K82 skrev 2014-09-29 19:17:57 följande:

Vad är det för prover som tas på inskrivning? Måste man vänta till v 23 för svar? Då kan det inte vara några superviktiga prover? Eller? Verkar länge att vänta på svar.

Kommer inte ihåg ,snart 7 år sen ja va gravid ???? nej det är

Nog standard prover. Ja de e inte många besök i början. Vi ska på ultraljud ( kub) 27:e o då är ja i v 14
  • sofia86

Hej! Är i vecka 12 (11+4). Har en son på 6 år.

Har sånt sjukligt illamående så jag vet inte vad jag ska ta mig till ???? sängliggande hela dagarna,får knappt i mig någon mat alls,lilla minsta ja rör mig känns som jag ska spy rätt ut.. Inbillar mig dagligen att bebisen är

Död.. Vet inte varför jag tänker så. Barnmorskan säger att så länge jag har illamående o ömma bröst så ska bebisen leva. På måndag morgon ska vi på kub. Förra veckan när jag stod i duschen så o jag tryckte på bröstet så kom det "mjölk" 2-3 droppar. Nån som varit med

Om det i denna veckan? Tips på att slippa illamåendet lite ? Vill bara se den lille och se att h*n lever och mår bra! Ser ut

Som jag är gravid i v 18-20 . Inte

Pluffsig utan magen börjar verkligen bli rund och hård. Dom flesta som vi känner vet som tur är att vi är gravida .

• sofia86

Va idag på kub och fick se vår lille skatt. Han hade svårt o ligga still med hicka och suga på tummen och sparka och vinka. Allt såg jätte bra ut så det är en frisk krabat där

Inne ???? så ja är fortfarande beräknad till den 10:e maj

• sofia86
    Kissemiss skrev 2014-10-27 16:29:33 följande:
    Härligt att allt såg bra ut:D har också BF 10 maj. Om det inte ändras när jag gör kub nästa vecka!
    Spännande ????hoppas krabaten behagar o komma sista april ???? alla i familjen fyller i maj från den 4 till 14:e ????
  • sofia86

Bild från förra veckan.

Nån som känner nått från bebisen ?

Ja känner smått fladder ????

• sofia86
    Pillow skrev 2014-10-27 17:27:55 följande:

Har ni som gjort kub varit över 33 år? Min bm gjorde inte utan endast privata! Vad säger ni? Ni som gjort, vad fick ni för resultat? Kan man nöja sig med dem svaren?

Jag är 28år. Tydligen sen 2 år tillbaka så erbjuder dom det gratis i vårt landsting ,för ja gjorde inte det när ja väntade pojken som är 6år. En tjejkompis som fick barn precis gjorde de me och hon fick 3 på 20.000 o flickan är fullt frisk. Så jag litar på att de stämmer
  • sofia86
    MorCaa skrev 2014-10-27 18:24:48 följande:
    Jag tycker mig känna nåt men är osäker.. Trots att det är min fjärde.. :P
    Har börjat känna som

Nån knäpper mot

Magen innifrån ,känt de 3 ggr och hoppat till varje gång hehe
  • sofia86
    Elsa83 skrev 2014-10-27 17:55:05 följande:
    Oj oj så fint!! Är det ditt första barn?
    Nej detta är andra barnet ,men sonen är 6,5 år så är ett tag sen man va gravid :)
Svar på tråden Bf Maj 2015