Bf Maj 2015
Morca BF 2:a maj Pojke
Kissemiss BF 10 maj Pojke
Cherryay BF 13 Maj Flicka
MammaMia91 BF 16 maj Flicka
Dita BF 19 Maj Flicka
Sofia86 15 maj flicka
Morca BF 2:a maj Pojke
Kissemiss BF 10 maj Pojke
Cherryay BF 13 Maj Flicka
MammaMia91 BF 16 maj Flicka
Dita BF 19 Maj Flicka
Sofia86 15 maj flicka
Kulan i vecka 21 (20+5)
Hoppas allt haft en fin nyårsafton !
En liten tös som kört runt i magen hela kvällen ??
Tänkte fråga hur länge ni tänkte jobba ? Och om ni har tungt arbete ?
Jag jobbar på ett psykiatri boende med rätt utåtagerande brukare där jag jobbar vaken natt. Känner redan nu att ska kolla efter omplacering, då jag vill känna mig trygg. Grejen är att jag vet att det finns ingen annan stanns att sätta mig,och jag vill verkligen jobba ! Att gå hemma hade varit fruktansvärt jag måste ha saker att göra, sonen är 6,5 år så han har ju skola så kommer bli olidligt tråkigt :) Märker att ja får sammandragningar på nätterna av att bara va vaken, o börjat få ont i ryggen då jag bröt svanskotan för 8 år sen på ett annat jobb . Jag hade velat jobba till 15:e april då vår flicka är beräknad 15:e maj.
Så frågan är hur har ni andra det? Hur länge kan / vill ni jobba ?
Ska till barnmorskan på torsdag, längtar som en tok ! Känner henne dagligen med sparkar och buffar, kan inte sluta le :)
Jag har börjat då jäkligt ont i ryggen o jobbar inom vården där jag tyvärr 1 gång fått en smäll i magen så är lite orolig + att vara aktiv o jobba 15h pass 7-22 och även vaken natt tär verkligen på mig så jag räknar med att gå den 13 mars dvs 8v innan (havandeskap) men funderar redan på i mitten av feb. att bli sjukskriven fram till mars då för min rygg kommer inte klara mkt mer men jag kommer oxå bli galen av att vars hemma. Har blivit erbjuden vid två tillfällen tidigare pga andra anledningar att bli sjukskriven men sagt nej o jag är sån att jag hatar att vars hemma en heldag själv :/ så får se.
Jag är beräknad till den 2:a juni och har planerat att gå den 2:a maj. Jobbar som slöjdlärare och skulle kunna arbeta längre. Vill dock vara utvilad innan liten anländer. Första gången föddes sonen innan jag hade hunnit gå på föräldraledigt och det var ingenting att rekomendera.
Jag är i v 22, jag älskar att sova på magen o undrar om nån vet om man får det egentligen? Sover ni på magen?
Har ni kommit fram till något namn ? :)
Efter mycket prat och olika åsikter
Så har vi valt
Mollie :)