Bf Maj 2015
Ja de förstår ja att hon va :) hade hellst sett 1:a maj , då både ja sonen o sambons familj fyller alla dagarna efter varannat i maj :/
Vecka 24 ??
Några fler som ser hur bebisen rör sig? Kan ligga hur länge som hellst o njuta av o se hur hon rör sig, vilken känsla ! :)
Såhär ser de ut för oss i Kronobergs län. Andra barnet för mig, dock 7 år sen sist. Läser att en del går så sällan ? Att de är så olika. Vi ska dit imon :)
Va hos bm idag o mätte magen, 25cm och bebis hjärtljud va uppe på 160 då det va mkt aktivitet där inne.
Kollade även blodgruppen men vet ej vad jag hade. Hade gått upp 3,4kg.
Är i v 25+5 hur har det vart för er andra?
Oj, det där med föräldrapenningen har jag inte satt mig in i än. Får se hur länge jag orkar jobba också.
En sak som grämer mig just nu är fosterrörelser. Jag har känt tydliga buffar och drag varje dag, oftast när jag satt mig ner efter att ha hållit igång ett tag. Men nu de senaste dagarna är det kolugnt i magen. Det kommer endast några få drag eller några små buffar, sen inget mer.
Är det nåt att oroa sig över? Jag är i v 26 just nu.
Som tur är ska jag till bm imorgon så då kan jag ta upp det men vill höra från er också som är runt samma vecka hur er bebis rör sig?
Tror inte ett dugg på att sex sätter igång de längre ,vi har haft sex varje kväll,ofta flera ggr på raken, med både orgasm o att han kommit djupt i. I alla möjliga ställningar men ingenting händer . Dom kommer när dom vill komma tror ja,inget vi kan påverka .