Bf Maj 2015
Jag funderar lite på mellannamnet.. :) vi väljer mellan Gustaf (efter sambons morfar) eller Knut (efter både min och sambons farfar) jag vill helst knut men kan man vara så "elak" mot barnet.. :)
Jag funderar lite på mellannamnet.. :) vi väljer mellan Gustaf (efter sambons morfar) eller Knut (efter både min och sambons farfar) jag vill helst knut men kan man vara så "elak" mot barnet.. :)
Bor i Sthlm :).
Är mitt andra. Har en dotter på 9 år med annan pappa. Så det känns lite som att börja om :)
Har läst lite då och då men kanske ska säga hej!
28åring från Hudiksvall, väntar andra barnet med BF 18maj :)
Samma här! Dottern har också tjatat och tjatat efter syskon så hon är så fruktansvärt lycklig över lillasyster som är på väg :).
Tycker också det är mycket roligare denna gång! Min sambo är så engagerad och längtar precis lika mycket som jag. Det är nytt för mig :)
Nej, jag känner två andra som är gravida och de är tydligen riktigt bitchiga hemma (enligt de själva). Så det ingår väl i paketet, PMS i nio månader. :P
Skulle kunna äta hela tiden, är konstant hungrig och sugen på något att äta. Försöker fylla ut med vatten men det hjälper inte, så går bara runt hela dagarna med glupande aptit och drömmer om mat. Skitsvårt att försöka följa direktivet: "ät inte för två" :/
Samma här!! Försöker även att inte äta socker (godis,bullar) sedan årsskiftet då det blev alldeles för mycket tidigare, rädd att få graviddiabetes!
Räkna in en tredje här ;) men jag har väl mest sug efter sallad med fetaost och citron. Allt i feta mat vägar :( kvällar godis sug :( det värsta av allt är att jag inte kan somna innan jag fått godis suget tillfredställt :/
Nästan så man skäms att skriva det ju
Åh! Pizzasallad... Mmmmmm....
Nu blir inte sambon glad.. :P
Haha som här då RÖR inte min mat ;)