• Libra1

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej!
    Jag undrar om någon som fortfarande är barnlös ska göra IVF i oktober eller november och vill följas åt?

Vi kommer antagligen att köra igång i vecka 44 med sprutorna. Det är planen i alla fall.

Jag och min man har försökt skaffa barn sedan 2009. Vi har gjort 4 färskförsök och ett frys som inte gick vägen då embryot inte överlevde upptiningen. Nu ska vi alltså göra vårt 6:e försök. Jag har varit gravid 2 gånger så vi hoppas att detta nu ska bli 3:e gången gillt och där det kommer att gå hela vägen.

Ni kan läsa om vår resa här: www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower} Libra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 00:57
    Med på IVF-träffar? Kika här minbebis.com/blogg/libra/traffar/
  • Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
  • Hanna31

Puh! Äggplock klart! 9 ägg ute! håller tummarna nu! Livrädd för att bli utan återförande..:-/

• Libra1
    LadyMaria skrev 2014-11-19 10:02:10 följande:

RD 5 idag.

I natt vaknade jag av fruktansvärda magkramper och var tvungen att sätta mig på toan. Bajsattack (ursäkta språket) Det svartnade för ögonen och jag blev kallsvettig och samtidigt som jag satt där fick jag ta sophinken för det kändes som jag skulle kräkas.

Kan det vara biverkningar av Lutinus? Jag som friskanmälde mig igår, hoppas det inte blir såhär på jobbet!! :S

Jag mår exakt likadant. Rd4 idag. Jättejobbigt! Kan vara Lutinus. Min mage är fortfarande uppblåst. På kvällarna kan jag inte äta något. Ska nog göra en undersökning. Kan vara vätska i buken också.
  • Linda8110
    Hanna31 skrev 2014-11-19 11:21:19 följande:

Puh! Äggplock klart! 9 ägg ute! smile1.gif håller tummarna nu! Livrädd för att bli utan återförande..:-/

Skönt att det är klart Hanna! Håller tummen för befruktning nu :)
  • Heystella

Puh! Äggplock klart! 9 ägg ute! håller tummarna nu! Livrädd för att bli utan återförande..:-/

Härligt att det är avklarat! :)
  • Pommac1

Vad bra! Toppen! Här ligger jag i sängen än och väntar på att få veta hur många det blev. Fick rejält ont då en blåsa satt så högt upp. Jag fick rejält med morfin blev väldigt snurrig. Fick vänta en bra stund och hålla upp fötterna innan jag kunde kliva upp. Men tillsist kom jag upp på benen men blev tvungen att sätta mig och fick åka rullstol in då jag blev snurrig igen. Känner inte för att äta nån macka. Har tryckt i mig yoghurt och frukt. Hur mår du?
  • Libra1

Puh! Äggplock klart! 9 ägg ute! smile1.gif håller tummarna nu! Livrädd för att bli utan återförande..:-/

Grattis till äggen! :)
  • Hanna31
    Pommac1 skrev 2014-11-19 13:59:02 följande:

8 ägg blev det här! Nu är det bara att hålla tummarna.

Grattis! Härligt! Nu håller vi tummarna då! Vi hoppas återföra på måndag. Ni?
  • Libra1
    Pommac1 skrev 2014-11-19 13:59:02 följande:

8 ägg blev det här! Nu är det bara att hålla tummarna.

Grattis!!! :)
Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa