-
Jag är utbildad 4-9 lärare men har valt att jobba som förskollärare sedan drygt 3 år tillbaka. Älskar det! Du?Sjöblomman skrev 2014-11-12 20:58:19 följande:Aha! Vilken årskurs?
-
Nej verkligen inte! Jag hade förmodligen kunnat jobba några dagar tidigare om jag inte hade ett så fysiskt tungt jobb.Sjöblomman skrev 2014-11-12 21:24:17 följande:Utbildad F-6, men har i princip bara jobbat 1-3. Trivs bra där!
Men det är, samma som för dig antar jag, inte lätt att ta det lite lugnare om man säger så...
Jag har fortfarande, såhär en månad i efterhand, fortfarande svårt att gå snabbt samt lyfta tungt. Mina äggstockar är fortfarande svullna. Hoppas det återställs efter nästkommande mens. -
Jag hoppas du orkar jobba! Allt beror ju på hur kroppen reagerar samt om man blir överstimulerad.Pommac1 skrev 2014-11-12 21:35:03 följande:
Jag är också lärare eller ja, förskollärare. :) får sejour det mås efter äggplock om man orkar jobba eller inte. Har barn som vi måste ständigt bevaka så det kan bli tufft.
-
Hurra! Bra :)Heystella skrev 2014-11-12 22:41:15 följande:
Nu har jag tagit min allra första Gonal-F spruta! Det gick bra efter lite om och men, hade lite panik och grät först men sambon var med och stöttade! :) Nu känns det bara skönt att vara igång.
-
Hur mår du idag och hur har natten gått Sjöblomman?
-
Åh va skönt att det är bättre! Lycka till med återföring imorgon :)Sjöblomman skrev 2014-11-13 15:47:32 följande:
Mycket bättre! Tack! Detta önskar jag inte ens min värsta fiende. Sov 15 timmar i natt...
Kan någon vara snäll och lägga in ägginsättning på mig imorn? Blir inte bra från mobilen.
-
Jag har också lämnat prov vid alla VUL, dvs ca 3-4 gånger innan plockPommac1 skrev 2014-11-13 22:16:48 följande:Ojoj. Då får jag ringa och höra i morgon då. Har dock bara två remisser. Så jag antar att det bara blir två gånger då.
-
Trombyl? Spännande! Varför?GrukanGrace skrev 2014-11-14 07:41:02 följande:
Så första morgonen med mens idag. Äntligen dags för start. (Sprutstart i morgon)
4e försöket och nytt upplägg nu
Gonal-F plus menopur från typ dag 5-8 och trombyl efter äggplock.
Icsi som de senaste två.
Kram
-
Hurra! Hoppas de delar sig lika fint också!!! Spännande :)Libra1 skrev 2014-11-14 10:49:02 följande:
6 av 9 befruktade. Oj vad glad jag blev!!! Vårt bästa resultat. :)
-
För att en ska hinna bli en blastocyst och ha större chans att överleva :)1983an skrev 2014-11-14 14:52:11 följande:Jaha, det låter spännande! Varför gör man så, då är äggen i samma stadie men.stoppas in vid olika tidpunkter? Vart går ni? Vi är i uppsala