• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer

Själv har jag inga direkt symptom, går kanske och kissar mer än vanligt men det gör jag i perioder så :p Haft typ lite ont i ljumsken eller nedre delen av magen, men jag vill inte leta symptom :) får vänta och se helt enkelt :)

• Mee

Oj vad mycket symptom ni alla har! :)

Själv har jag inga kvar alls längre, så gissar på att jag får mens denna månad också. Så får se hur det går nästa månad istället :)

• efg
    Mee skrev 2014-10-10 13:33:31 följande:

Oj vad mycket symptom ni alla har! :)

Själv har jag inga kvar alls längre, så gissar på att jag får mens denna månad också. Så får se hur det går nästa månad istället :)

De där med att känna och inte känna symptom är ju egentligen inget vettigt att gå på. Jag har tex ätit p piller större delen av mitt "fertila liv" så mina symtom kanske inge alls beror på graviditet utan kanske bara beror på att min kropp är ovan vid vanlig menstruation. Att du inte upplever några symptom behöver inte heller innebära att du inte är gravid, för alla kroppar är så olika, och varje graviditet.

Jag har dessutom laddat ner en gravid-app för att se hur långt gången ja skulle va om de blev plus och där står det klart och tydligt att "de flesta har INGA symptom alls så här kort tid efter befruktning"

Så finns ingen Anledning att ta ut förlust i förskott, men inte heller hurra innan plusset faktiskt visat sig! Heja heja!
  • Alex92
    efg skrev 2014-10-10 16:57:48 följande:

De där med att känna och inte känna symptom är ju egentligen inget vettigt att gå på. Jag har tex ätit p piller större delen av mitt "fertila liv" så mina symtom kanske inge alls beror på graviditet utan kanske bara beror på att min kropp är ovan vid vanlig menstruation. Att du inte upplever några symptom behöver inte heller innebära att du inte är gravid, för alla kroppar är så olika, och varje graviditet.

Jag har dessutom laddat ner en gravid-app för att se hur långt gången ja skulle va om de blev plus och där står det klart och tydligt att "de flesta har INGA symptom alls så här kort tid efter befruktning"

Så finns ingen Anledning att ta ut förlust i förskott, men inte heller hurra innan plusset faktiskt visat sig! Heja heja!

Vad använder du för app? :)
  • efg
    Alex92 skrev 2014-10-10 17:36:48 följande:
    Vad använder du för app? :)
    Jag laddade ner den där vanliga "gravidkalendern" som är lila. Tänkte först att de va dumt att ladda ner innan man fått plus men sen tänkte ja att genom att använda den så får ja bättre koll på var ja skulle vara om det blev plus/symptom och annat kul, och de är bara att ändra datumet om man får mens så är man i vecka 1 igen ;)
  • ticcer

Vill bara önska alla en bra och trevlig helg :D ni får vara rädda om varandra och snart är det nästa vecka :D Förhoppningsvis blir det många plus nästa vecka :)

• ticcer

Vill bara önska alla en bra och trevlig helg :D ni får vara rädda om varandra och snart är det nästa vecka :D Förhoppningsvis blir det många plus nästa vecka :)

• efg
    ticcer skrev 2014-10-10 19:03:50 följande:

Tack så mycket och detsamma! Hoppas också att alla får en bra helg så kör vi nästa vecka! Håller tummarna för så många plus som möjligt! :)
  • tokmamma3

Får jag haka på här?

Skulle haft mensen igår men inget än

Hoppas på att det inte dyker upp alls nu

Svårt att vara positivt inställd efter 2missfall i år,men än ger jag&maken inte upp då vi försökt i 1-år

• ticcer
    tokmamma3 skrev 2014-10-10 21:14:48 följande:

Får jag haka på här?

Skulle haft mensen igår men inget än

Hoppas på att det inte dyker upp alls nu

Svårt att vara positivt inställd efter 2missfall i år,men än ger jag&maken inte upp då vi försökt i 1-år

Jadå du är välkommen :)

Tagit något test? :)

Jo det kan jag förstå. gäller att vara envis ;)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober