Inlägg från: Stokke |Visa alla inlägg
  • Stokke

Bf juli 2015

Nästa fredag är det bara 99 dagar kvar. Oj vad fort det har gått, 15 veckor kvar.

Var i v15 när vi berättade för makens familj. De veckorna var långsamma (innan några visste) oktober, november och december och början av januari.

• Stokke
    Hejhejhej skrev 2015-03-24 07:09:41 följande:
    Tack underbara du!! Det är nog mest så att jag känner att det sätter sig på främst ben, lår och rumpa. Kläderna stramar. Jag har litet förflutet med viktproblem och tänker nog lite extra mycket tyvärr :/
    Jag känner lika dant, oj vad jag har lagt på mig på låten, rumpa, överarmar!

Känner att jag har mycket vätska i kroppen redan.

Ska börja på vattengympa för gravida.
  • Stokke
    Trassla skrev 2015-03-25 09:34:18 följande:

Tjenare mammor.

Tror jag bara behöver skriva av mig lite.

Att sitta vak åt en nära anhörig när man är gravid är inget jag rekommenderar.

Både kropp och psyke tar enormt med mer stryk än annars. Hormonerna gör att det är svårt att hålla sig lugn.

Fuckin jävla skit cancer!!!!!!!

Jag tycker det har vart tufft tidigare. Men detta är ju löjligt. Ingen stilla gråt här inte. Hysteriskt hulkande.

Inne på dygn 4 och hon bara tuffar på.

Ingen människa ska behöva lida såhär. Hade hon vart en hund hade det vart över för 4 dygn sedan när hon sa ifrån sig allt livsuppehållande. Säger det igen. Fuck cancer!!!!

Hej!

Fy vad hemskt. Skickar över en kram !
  • Stokke

Äntligen två siffrigt, 99 dagar kvar!

9 veckor kvar att jobba. Planerar att jobba maj ut. Njuta och slappna av i juni. Om jag inte mår prima ballerina och känner att jag har massor kvar att göra på jobbet. För då jobbar jag två veckor till och går hem midsommar veckan ;)

Känner jag mig själv rätt så kommer jag sakna jobbet och vilja jobba i juni också ;)

• Stokke
    L och K skrev 2015-03-30 18:34:39 följande:

Hej !

BF 4 Juli =)  är i v.27 nu och i fredags var vi till Bm och lyssnade på bebis hjärta  :D mysigt ! 

Får också en del kommentarer om att magen är så stor ! och jo det är det nog  ^^ 

Kul !

Vi har BF samma dag :)
  • Stokke

Ska till BM idag. Hoppas att få lyssna på hjärtljuden.

Gick in i v29 i går och har således 11 veckor till BF. Samt max 9 veckor kvar att jobba. Kan endast bli 7 veckor också :) vi får se.

Fick reda på att en kund väntar barn i november, kändes som en evighet till November. Tänk att vi alla har gått och väntat precis lika länge.

• Stokke
    ememi skrev 2015-04-15 20:43:20 följande:

Är i vecka 26 nu :) brösten börjar ömma lite. Pratat mycket om barnvagn nu med sambon och jag har ju gått och blivit så kär i emmaljunga mondial deluxe. Den kostar ganska mycket och sambon tycker det är så onödigt för en vagn. Men hittar inget som ens liknar den här:( antingen så köper jag den dyra lr så nöjer jag mig med en billigare som jag kanske igentligen inte är så nöjd med. Hm :/

Jag tittade länge på just den vagnen.

Tyvärr insåg jag att den inte skulle passa att lyfta in och ut ut bilen. På tok för klumpig, tyvärr.
  • Stokke
    ohhello skrev 2015-04-19 10:37:02 följande:

V.25+5, äntligen under 100 dagar kvar till BF! phpdjHmuX58984.jpg

Grattis ! Skönt att du är under 100 :)
  • Stokke
    ohhello skrev 2015-04-19 19:01:11 följande:

Ja, hur skönt som helst! 55 dagar (40 arbetsdagar) kvar tills jag går på mammaledigt, om jag inte lyckas tigga till mig semester redan från början av juni.

Planen var ju att välkomna sommarjobbarna & se till så att de verkar bekväma på arbetsplatsen, men tror det skulle gå bra utan mig ändå. Får se vad chefen säger!

När har du beräknat BF?
  • Stokke
    ohhello skrev 2015-04-19 19:01:11 följande:

Ja, hur skönt som helst! 55 dagar (40 arbetsdagar) kvar tills jag går på mammaledigt, om jag inte lyckas tigga till mig semester redan från början av juni.

Planen var ju att välkomna sommarjobbarna & se till så att de verkar bekväma på arbetsplatsen, men tror det skulle gå bra utan mig ändå. Får se vad chefen säger!

Men Gud, jag har bara 45 arbetsdagar kvar och då har jag inte räknat bort halvdagar och röda dagar ! Shit ! Lite panik !

Och precis som dig har jag inte räknar med att jag är ledig i juni utan jobbar till midsommar. Jag har BF 4/7
Svar på tråden Bf juli 2015