Bf juli 2015
Jag är trött och lite sliten.
På måndag är jag ledig. Ska på sjukgymnastik och vattengympa.
Just nu är det för mycket på jobbet. Jag är nervös att jag stressar för mycket och att det påverkar bebisen negativt.
Jag är trött och lite sliten.
På måndag är jag ledig. Ska på sjukgymnastik och vattengympa.
Just nu är det för mycket på jobbet. Jag är nervös att jag stressar för mycket och att det påverkar bebisen negativt.
Nu har jag hämtar ut babybox nr 4 & 5
Blev så lycklig i morse också då jag gick ut på babylands hemsida och såg att de hade 15% på allt just nu. Så nu är vagnen på väg hem! Brio smile med sittdel, liggdel, babyskydd och bas för 6200kr! Och då ingår frakt
Precis vad jag väntat på, blev i allafall ca 1100billigare nu, och det är ju inte helt fel
Vi är i princip klara med inköpen men långt ifrån färdiga med allt fix :) vi har typ lagt allt i en hög i vardagsrummets så börjar snart bli dags att få allt på sin plats. Väntar på att vagnen ska komma så man kan få piffa till den hihi :) ska bli mysigt att boa på riktigt snart. Bara 8 veckor kvar till bf!
Jag går in i vecka 32 på måndag :)
Hihi ja att du orkar! Även om man inte gör själva måleriet själv så blir man trött och påfrestad att ha målare som springer hemma. Vi har byggarbetare utanför oss som renoverar fasaden, bara det är jobbigt då jag inte kan ha dörren öppen och röra mig som jag vill in och ut, hade velat fixa med massor av saker ute innan man blir för tung som te.x putsa fönster, sätta upp vår bubbelpool och ja små fixa ute så det känns fint, men inget av det gå nu när det är byggställningar överallt och byggarbetare som har sönder hela rabatterna :,( jag som bara vill få det fint! Känns som att mycket handlar om det nu när man är hemm, att få fixa och göra fint fram tills bebis kommer. Har inte direkt orken heller :(
Hej, tänkte hoppa in här då jag har BF 6/7, första barnet :)
Går hemma med foglossning de luxe sen några månader tillbaka och försöker fixa i ordning det sista. Tycker dock att tiden går sakta! Nån mer som tycker det är segt just nu?
Oj vad ni har skrivit mycket :) vad kul!
V34 här. Vet ni när man kan börja plocka föräldradagar? Jag har BF 4/7, ska jag räkna med att jobba till 12/6 eller 18/6?
12/6 är v 38 och 18/6 är v39.
Idag är jag i vecka 33+3. Hur ska jag tänka för att få fram 2 veckor innan BF? 12/6 eller 18/6?
Kan jag jobba länge om jag vill? Om företaget godkänner det?
Tack på förhand!
Är det någon som har värk under/ mellan brösten. Alltså högt upp i magen?
Är otroligt rädd för att moderkakan ska lossna.
Trycker jag med fingrarna gör det inte ont, men det svider eller det är svårt att förklara.
Precis under bh:n
Halsbränna har jag haft massor.
Vilken tur i oturen att vi är flera som har samma symtom.
Då känner jag mig lite lugnare.,
Å Gud, jag har inte ens tvättar bebiskläderna ännu. På söndag är det v36!
Har inte ens tänkt tanken att lillkillen kan komma i morgon. Smått panik slagen !
Maken fick ett ryck igår kväll och monterade sängen. Vi har köpt en stokke mini sleepi.
Den är så fin tycker jag.
Igår var fönsterputsaren här :) känns toppen.
Jag har även en plan på att boka en städfirma som storstädar hemma. Jag ska känna efter vad jag orkar med. Har fått en fix idé, att köksskåpen måste städas.
Vi är klara med målningen av tak och väggar.
Idag ska alla möbler bäras tillbaka, hall, vardagsrum, matrum, kök, barnrum och groventre. Det är en hel del som ska tillbaka.
Ska bli skönt när det är klart.
I helgen ska jag tvätta de bebiskläder jag har köpt.
Detta kommer bli bra, intalar jag mig själv.
Önskar alla en fin dag :)