Inlägg från: Stokke |Visa alla inlägg
  • Stokke

Bf juli 2015

Nej nej nej vad trist. Håller tummarna för att allt är ok. Kram

• Stokke

Jag är i v9 idag (8+1).

Jag är jätte trött på mornarna och på kvällarna. Så trött att jag mår dåligt.

Mår illa på mornarna, och på kvällarna.

Men jag klagar inte :) jag njuter av att veta att jag är gravid.

Har planerat att jobba till sista maj, vara hemma hela juni, BF 7/7.

Någon som har koll på semesterdagar? Jag får 30 dagar den 1/1. Kommer mina räknas om efter 7/7? Eller får jag 30 ändå? Får jag färre 2016? Och 2017? Min plan är att vara hemma juni 2015 till september 2016. Har en massa dagar sparade.

• Stokke

Veckorna rullar på.

Hur många har ni berättar för?

Jag är i vecka 9. Vecka 10 på onsdag :)

Jag har ont i brösten, framför allt när jag tar av mig BH på kvällen.

Har inte haft ont eller känt av någon växtvärk de senaste två veckorna. Detta oroar mig :(

• Stokke

Igår fick jag en känsla av att jag inte var gravid :( usch alla symtom var borta. Har inte lika ont i brösten länge :(

Nu på morgonen mår Jah lite illa, inte jätte mycket. Brösten känns inte ömma.

Jag känner mig ledsen :(

Någon annan som känt eller känner igen sig?

• Stokke

Tack ! Ni är helt underbara, som alltid svarar.

Håller tummarna för att allt är ok.

V10 på onsdag.

Två veckor nu innan inskrivningen (12 dagar) och 29 dagar till ul. Jag längtar.

• Stokke
    Magnolia10 skrev 2014-12-01 10:32:18 följande:
    Åh jag beklagar verkligen!! Så ledsamt!!! :( Hoppas det tar sig snabbt igen när detta är över!
    Usch, stackare.

Håller tummarna för att det tar sig snabbt igen. Kram kram
  • Stokke

Hej,

Jag undrar varför jag fick vänta tills v 11 med inskrivning och v 13 med tidigt ul. Ni andra har fått göra det så tidigt.

• Stokke

Aha, då förstår jag.

Idag v10 :) inskrivning fredag den 12/12 som är v11 (10 +2) och ul den 29/12 som är v14 (13 +5). Då ska vi även göra kub, nervös för att det inte ska finnas någon bebis.

För att lugna mina nerver kanske jag måste göra ett nytt gravtest. Suck, denna oroliga väntan. Tänk om BM säger den 12 att jag inte är gravid? Gud vad jobbigt. Vill att veckorna ska springa fram!

Svar på tråden Bf juli 2015