Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Jag går in i vecka 13 den 26 december. Tyckte veckorna gick långsamt i början men nu bara springer dom förbi, redan vecka 11 idag. Känns så himla skönt!
Vad fina bilder ni får på VUL/UL. Vår klump sprattlade så mycket så det blev ju bara som en stor diffus ... klump Hade gärna haft en fin bild till svärmor i julklapp men nu får hon en diffus klump istället, haha.
Bilden hamnade på sidan, men ni fattar nog :) Fick förresten göra vanligt ul inte vul denna gången!
Jag skickade till dem idag och fick svar direkt men de hade bara en enda tid att erbjuda före jul, vilket var imorgon (för kub vet jag inte)! Såg att de bara svarar fram till kl 15 på dagarna så skickade du efter det så får du nog svar imorgon :)
Vad skönt att nån hade tid före jul!! Känns betydligt mer rofyllt att fira jul när man vet att allt är bra! :)
Hej!
Var på inskrivning idag. Men tyvärr hade de tappat bort min bokning. Som tur var kom inte en annan tjej så jag fick hennes tid.
Hade samtal + inskrivning på 1 timme. En jätte go barnmorska som var rak och tydlig. Min vikt var något vi ska hålla koll på. Allt annat var jätte bra.
Jag får snällt vänta till den 29 på ul. Funderar fram och tillbaka på att berätta på julafton för min familj. Makes familj firar vi jul med den 2 januari. Då hoppas jag att vi kan berätta. Hoppas att ul visar något glatt besked.
Trevlig fredag på er.
Imorgon går jag in i vecka 9, 8+0.
Va idag och gjorde vul och fick se det lilla pickande hjärtat :)
Fick nyss en brun flytning när jag torkade mig, har läst att man kan få det efter vul pga sköra slemhinnor? Hoppas hoppas, men blir så orolig i alla fall.
Hade en brun flytning i v 5 med men den visade ju sig va ofarlig iom att det va liv i magen idag :)
Ha en trevlig helg allihopa
var på ultraljud igår, liten böna som låg i magen med tickande hjärta. Meeeen fick backa en 2veckor nästan. Från vecka 8 till vecka 6.... Uuh, segt ;<. Men skönt att det finns nått där inne efter att jag blödde för ett tag sen och var sjukt nervös över missfall.
Härligt att gå in i v 12, längtar tills jag också når v 12 eller ännu hellre 13 såklart :)