• Knäck

Gravida från tråden BIM januari 2014

Här kan vi fortsätta följas åt! <3

• Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014
  • Knäck

Vilka färger ska ni ha på era?

Min mamma ska välja en vagn åt oss. Känns jätteskönt att slippa tänka på det haha. Blir nog också begagnat.

Imorgon är vecka 17 och jag känner mig så tacksam över hur bra det går och att jag fått känna rörelser tidigt, all eventuell oro försvinner ju då. Igår provade jag att klappa och massera magen och se om det gick att väcka pyret och javisst, det började snart buffa inifrån. Känns helt fantastiskt att ha kontakt.

Medan ni planerar graviditetspenning så ska jag snart börja nytt jobb.. Jag hoppas kunna jobba tills bebisen kommer, fast inte heltid. Gissar att vi kommer behöva pengarna framöver :-P

• Knäck
    MagicQueen skrev 2015-03-14 14:17:14 följande:
    Vagnen var superfin så vi köpte den. Den är svart med gråa detaljer

Härligt inte mycket förberedelser kvar nu då? Bara att vänta på miraklet
  • Knäck

Nu känns bebisen utanpå magen... 16+0 idag. Sa jag att jag var lycklig?

• MagicQueen
    Knäck skrev 2015-03-14 15:48:00 följande:

Härligt smile2.gif inte mycket förberedelser kvar nu då? Bara att vänta på miraklet smile1.gif
    Nä nu ere mest bara att packa upp allt o boa<3 . Det ska jag göra sen när jag blir ledig efter 30 april. En byrå till kläder mm till lillkillen måste vi dock köpa.
  • MagicQueen
    Knäck skrev 2015-03-15 11:05:54 följande:

Åh va mysigt <3 rul snart för dig eller?
  • Termutta
    Knäck skrev 2015-03-15 11:05:54 följande:

Åh vad avis jag blir:) v21 här å känner inget än. Dock har jag moderkakan i framvägg vilket gör att det tar längre tid innan man känner.. Vill oxå känna små sparkar <3
  • Knäck
    Termutta skrev 2015-03-15 15:03:45 följande:
    Åh vad avis jag blir:) v21 här å känner inget än. Dock har jag moderkakan i framvägg vilket gör att det tar längre tid innan man känner.. Vill oxå känna små sparkar

Hoppas hon överraskar dig snart! Kan ju bli när som helst!
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014