• Knäck

Gravida från tråden BIM januari 2014

Här kan vi fortsätta följas åt! <3

• Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014
  • Waimea
    Termutta skrev 2015-03-27 12:49:31 följande:

Då var namnet färdigt:) blir en liten Rut :) Rut, Hanna, Desirée Malo (karlns efternamn)

Rut är jättefint!!
  • MagicQueen
    Termutta skrev 2015-03-27 12:49:31 följande:

Då var namnet färdigt:) blir en liten Rut :) Rut, Hanna, Desirée Malo (karlns efternamn)

Rut heter min mamma

Här har vi så svårt med namn... Karl Erik är klart, det är släktnamn, men tilltalsnamn vette sjutton vad det blir...

Just nu inne på Hampus, men Måns eller Olle hade vi funderingar på ett tag osså. Mannen ratar ju nästan alla förslag jag kommer med och kommer inte med några själv :-/
  • MagicQueen

Hur går det för er alla?

V 28 här nu och mindre än 3 månader kvar till bf Nästa vecka bm besök igen och glukosbelastningstest.

• Knäck
    MagicQueen skrev 2015-04-05 12:54:36 följande:

Hur går det för er alla?

V 28 här nu och mindre än 3 månader kvar till bf Nästa vecka bm besök igen och glukosbelastningstest.

Det närmar sig lycka till med sockret, hoppas du får bra värden.

Här sparkas det och bökas runt i magen hela dagarna... Undrar vad det är för vilde!

Jag har varit på RUL och allt var bra där, blev tillbakaflyttad en vecka så är 18+1 idag igen. Allt var ungefär som jag väntat mig. Såg inte könet och frågade inte (det blev bara inte av).

Jag har börjat få foglossning och ryggvärk så börjar inse att jag kanske inte kommer kunna jobba hela sommaren.. Har man rätt till havandeskapspenning när man är timanställd tro? Bävar för sju års telefonkö till försäkringskassan xD
  • MagicQueen
    Knäck skrev 2015-04-05 15:46:54 följande:
    Det närmar sig smile2.gif lycka till med sockret, hoppas du får bra värden.

Här sparkas det och bökas runt i magen hela dagarna... Undrar vad det är för vilde!

Jag har varit på RUL och allt var bra där, blev tillbakaflyttad en vecka så är 18+1 idag igen. Allt var ungefär som jag väntat mig. Såg inte könet och frågade inte (det blev bara inte av).

Jag har börjat få foglossning och ryggvärk så börjar inse att jag kanske inte kommer kunna jobba hela sommaren.. Har man rätt till havandeskapspenning när man är timanställd tro? Bävar för sju års telefonkö till försäkringskassan xD
    Japp det har du. Så prova sök, du kan ju inte få mer än nej. Blanketter finns att skriva ut på fk hemsida, då du behöver ej ringa
  • Knäck
    MagicQueen skrev 2015-04-05 22:39:43 följande:

Japp det har du. Så prova sök, du kan ju inte få mer än nej. Blanketter finns att skriva ut på fk hemsida, då du behöver ej ringa

Vilket underbart land det här är! :') Alla får havandeskapspenning på min arbetsplats men jag tänkte att det kanske inte gällde timanställda... Men i så fall är det nog så det blir.
  • MagicQueen
    Termutta skrev 2015-04-07 14:35:06 följande:

Wihoooo:) fick beviljad graviditetspenning! 29/5 blir min sista dag:)

Åh va härligt
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014