Gravida från tråden BIM januari 2014
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Hej allihop! Hur mår ni? MagicQueen nu är det spännande ju?
Jag är i vecka 27+5 och har lite foglossning, annars fysiskt helt okej. 11 arbetspass kvar, borde jag klara! Ganska mycket förberedelser är klara nu , saknas lite kläder och småsaker bara.
Vecka 34 idag:) påväg hem till Luleå från syrran i Västerås. Sista minisemester.. 48 dagar kvar till bf:) längtar!! Mår bra förutom att jag åkt på världens förkylning nu under vistelsen i västerås. Allt är i princip färdigt för Ruts ankomst. Flytta spjälsängen å koka lite flaskor/nappar är kvar. Vi är redo :)
Hej vänner! Nu är det allt spännande, det börjar bli dags för era pyren att titta ut! Underbart! Lo är fem månader nu och är en go och superglad tjej. Hon vänder runt mest hela tiden, från rygg till mage och tillbaka, så jag har precis bytt ut liggdelen mot sittdelen i vagnen. Vi har precis tagit oss igenom en utvecklingsfas, hoppas jag, hon har sovit dåligt och ätit mindre än vanligt ett tag, men nu är vi på banan igen. Helammar fortfarande och kommer fortsätta med det ett tag, men fröken är väldigt intresserad av mat. Tiden går alldeles för fort, var tog min lilla pyttebebis vägen?!?
Tittar in här för att kolla läget.
Vilken fin tjej och vilket underbart namn Waimea!
Oh, då är du nära Termutta :) Stort lycka till med förlossningen!
Jag är i vecka 23 nu, vi väntar en lillebror till Edvin som ska heta Julius. Är sjukskriven för foglossning och kommer inte komma tillbaka till jobbet innan förlossningen. Dagarna och veckorna går ganska långsamt just nu, längtan är enorm, men njuter av att sommaren är på g så att man kan njuta av sol. Har spenderat dagarna med att beställa allt för dyra bebissaker och kläder till lillebror. Edvin fick ärva ganska mycket under första bebistiden, så denna gång unnar jag mig att köpa nytt, kanske blir det detta sista barnet med tanke på att vår väg till syskon inte var så enkel. En del saker har vi dock kvar från Edvin, men inte så mycket.
Tack, Sarasessi. Julius var ett rart namn.
Nu har vi köpt barnvagn och jag har slutat jobba. Två månader kvar, jag mår bättre och bättre psykiskt men det är overkligt att tänka att det faktiskt händer nu och vi ska få vårt barn på riktigt.
Hur mår ni?
35+4. Tiden går fort nu:) snart är vår efterlängtade Rut här:) jag mår bra! Längtar bara, är dock lite rädd för fl. Men hoppas det kommer gå bra!
Helt och hållet glömt att uppdatera...
10 juli på bf +11 blev jag igångsatt pga högt blodtryck, mkt vätska i kroppen och karpaltunnelsyndrom.
Fick en jobbig förlossning på 16 timmar där inte mkt hände, öppnade mig till 5 cm, sen var det stopp och barnets hjärtljud gick ner vid värkarna. Det blev snitt tillslut och 11 juli kl 5.02 föddes Hampus på 4400 gr och 54 cm. En stor kille <3
Allt flyter på bra med amning och rutiner o han blir 2 v imorgon.
Tänk att det blev en frisk och kry bebis tillslut efter alla mf <3